استاندار خراسان رضوی گفت: تعیین تکلیف مدارسی که در شهرستان های قرمز هستند بهتر است به تصمیم ستادهای شهرستانی واگذار شود.

تعیین تکلیف مدارس شهرهای قرمز به ستادهای شهرستانی واگذار شود

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان ضمن بیان اینکه وضعیت استان قابل قبول اما شکننده است، اظهار کرد: غفلت از رعایت پروتکل‌ها و عدم آمادگی‌های لازم قابل قبول نیست.  

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: برای ادامه واکسیناسیون باید در نتیجه بررسی‌های انجام شده به این داده برسیم که در بین محلات یا اصناف کجا ضریب اختلاف بالاست، در این راستا باید همه بخش‌ها را فعال کنیم و بر جمعیت مورد هدف متمرکز بشویم.  

وی خاطرنشان کرد: به دنبال اعزام تیم‌های ارزیاب به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان و بررسی و ارزیابی انجام گرفته، اگر نقاط ضعفی هر جا وجود دارد به رؤسای علوم پزشکی اعلام شود.  

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نظری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تعیین تکلیف مدارسی که در شهرستان‌های قرمز هستند بهتر است به تصمیم ستادهای شهرستانی واگذار شود.  

استاندار خراسان رضوی افزود: در خصوص ظرفیت قطار، اتوبوس و هواپیما باید نظارت شده و دستورالعمل‌هایی که هنوز ملغی نشده رعایت شود.  

در این جلسه گزارشی از ارزیابی آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دیگر دانشکده های تحت پوشش قرارگاه استانی مدیریت بیماری کرونا ارائه شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.