نشست اعضای کارگروه تبلیغات محیطی لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که سازمان لیگ برای واگذاری آن یک شرط ویژه برای باشگاه‌ها گذاشت.

توافق مشروط سازمان لیگ با باشگاه‌ها برای واگذاری تبلیغات محیطی

به گزارش قدس آنلاین، روز گذشته نشست برخی از مدیران باشگاه‌ها به همران مسئولان سازمان لیگ و همچنین مهدی علی نژاد برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها برگزار شد.

در این نشست سازمان لیگ کمی از مواضع قبلی خود برای واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها کوتاه آمد و مقرر شد در صورتی که تضمین‌های لازم از سوی کارگزاری باشگاه‌ها بابت پرداخت ۳۰درصد حق سازمان لیگ جهت درآمدزایی ارائه شود تبلیغات محطیلی به باشگاه‌ها واگذار گردد.

در این نشست که مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان هم حضور داشت مقرر شد تا ابتدا مراحل ارائه تضمینِ پرداخت توسط باشگاه‌ها ارائه و پس از بررسی اسناد و مدارک در این خصوص جمع بندی نهایی صورت بگیرد.

پیش از این مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال خواستار دریافت تبلیغات محیطی لیگ برتر شد و در ادامه باشگاه‌های دیگر لیگ نیز پیگیر این مساله شدند که در نهایت با تشکیل یک کارگروه مقرر شد این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.