سرمربی سابق ایران که به برخورد ضربتی با مسائل انضباطی معروف بود نظر متفاوتی نسبت به ماجرای اسکوچیچ و طارمی دارد

مایلی‌کهن: باید از کنار قضیه اسکوچیچ و طارمی گذشت

به گزارش قدس آنلاین، مایلی کهن فکر می کند به جای پرداختن به اختلافی که بین طارمی و اسکوچیچ بروز کرده، باید از کنار این موضوع گذشت چرا که کل ماجرا چیز اینقدر بزرگی نبوده که اینقدر داغ و جنجالی شد. 

مایلی کهن که در حال حاضر در شمال کشور به سر می برد و از دور فوتبال ایران را تعقیب می‌کند، حرف های جالبی درباره مسائل روز فوتبال ایران می‌زند.

تیم ملی در پنجمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی قطر در دقایق پایانی موفق شد نتیجه جدال با لبنان را تغییر دهد و به بردی ارزشمند مقابل این حریف دست یابد. مایلی کهن در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به عملکرد ملی‌پوشان در این بازی گفت: همان طور که دیدید لبنان تیم بسیار خوبی بود و اشتباه بزرگی بود که ما بخواهیم این تیم را ضعیف قلمداد کنیم. زمان خود ما یک بار با این تیم مساوی کردیم و یک بار هم زمان کی‌روش به این تیم باختیم. امیدوارم بتوانیم در بازی مقابل سوریه هم به یک برد دست پیدا کنیم و یکی از تیم‌های صعود کننده به جام جهانی  ۲۰۲۲ باشیم.

ماجرای طارمی اتفاق خاصی نیست، بزرگش نکنید
یکی از حواشی بزرگ هفته اخیر فوتبال ایران مربوط به ماجرای خط خوردن مهدی طارمی از تیم ملی بود. مایلی کهن که خودش نیز سابقه زیادی در برخورد با بازیکنانش در دوران مربیگری دارد، نسبت به این موضوع ضمن دعوت طرفین به آرامش، از رسانه‌ها نیز می‌خواهد این ماجرا را کش ندهند تا طرفین در فضای مناسب در کنار یکدیگر قرار گیرند: من قبل از این هم گفتم چیز خاصی نبوده و اسکوچیچ یک صحبتی انجام داده و طارمی هم  نظرش را گفته است. شاید دخالت و شیطنت‌ها باعث شد کار به اینجا بکشد. نباید به این مسائل دامن زد و قطعا طارمی می‌تواند به تیم ملی چه در این مرحله و چه در جام جهانی کمک بزرگی کند. اصحاب رسانه نباید ماجرا را بزرگ کنند. 

ماجرای مایلی کهن و خط زدن رضا شاهرودی
مایلی کهن که خودش در زمان سرمربیگری تیم ملی یکی از اقدامات بحث برانگیزش مربوط به خط زدن رضا شاهرودی از تیم ملی بود، در واکنش به تشابه این اتفاق اکنون با خط خوردن مهدی طارمی توسط اسکوچیچ می‌گوید: داستان شاهرودی فرق داشت من تاکید کرده بودم هیچ ملی‌پوشی از  اردو خارج نشود زیرا یادم هست در همان روز برای کارهای گذرنامه و ویزای بچه‌ها درگیر بودیم اما وقتی برگشتم شنیدم سعداوی و شاهرودی از اردو خارج شدند و همین باعث شد تا به تمرین تیم ملی دیر برسند وقتی به تمرین آمدم به آنها گفتم لباس بپوشند و بروند. سعداوی زنگ زد و خواست معذرت خواهی کند که من گفتم نیازی به عذرخواهی نیست زیرا نباید شخصیت افراد خرد شود اما شاهرودی این کار را نکرد البته بگویم دنبال عذرخواهی نبودم اما دوست داشتم او یک تماسی بگیرد و یک توضیحی ارایه دهد.

کی‌روش هم شجاع، رحمتی و عقیلی را خط زده بود
مایلی کهن با اشاره به اینکه این اتفاق تازه‌‍ای در فوتبال ایران و جهان نیست و پیش از این نیز شاهد اتفاقی مشابه از سوی کی‌روش در این زمینه با خط زدن عقیلی و مهدی رحمتی بوده‌ایم گفت: گفتم که چیز خاصی اتفاقی نیفتاده است اما شما که این همه پیگیر هستید چرا آن موقع که سرمربی سابق تیم ملی مهدی رحمتی و هادی عقیلی را از تیم ملی خط زد این مسایل را پیگیری نکردید یا همین سید جلال حقش بود که در سفر تیم ملی به جام جهانی روسیه در لیست تیم ملی باشد.


مخالف اسکوچیچ بودم اما حقش سرمربیگری تیم ملی در جام جهانی است
سرمربی اسبق تیم ملی که مدعی است در ابتدای انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی منتقد و مخالف وی بوده است، اکنون نظر متفاوتی در این زمینه دارد و می‌گوید: من خودم ابتدا مخالف مربیگری اسکوچیچ در تیم ملی بودم اما وقتی نتایج را دیدیم باید قبول کنیم عملکردش خوب بوده و اگر تیم ملی به جام جهانی صعود کند حق این مربی است که روی نیمکت تیم ملی ایران حضور داشته باشد.

پرسپولیس راضی کننده استارت نزده است
پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش در واکنش به عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی در شروع فصل بیست و یکم گفت: نمایش پرسپولیس در شروع فصل جاری راضی کننده نبوده اما امیدوارم در ادامه مسابقات بهتر ظاهر شود.


نظر مایلی کهن درباره جذب بازیکنان تاجیکستانی
مایلی کهن در پایان صحبت‌هایش واکنش کوتاهی به موضوع جذب دو بازیکن تاجیکستانی توسط پرسپولیس داشت و مدعی شد که فوتبال ایران استعدادهای برتری دارد و باید به آنها اعتماد داشت: زیاد موافق بازیکنان خارجی در لیگ ایران نیستم چون معتقدم استعدادهایی که ما در ایران داریم خیلی بالاتر از این بازیکنان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.