مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: با توجه به مسدود شدن برخی مسیرها برای اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح خلیج فارس مسیر ۱۷ خط اتوبوسرانی پایانه الهیه به صورت موقتی تغییر کرده و مسیرهای موقت جدید برای آنها تعیین شده است.

 تعیین مسیر موقت برای ۱۷ خط اتوبوسرانی در پایانه الهیه

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم در این خصوص، افزود: برهمین اساس مسیر تردد ۱۷ خط پایانه الهیه این سازمان از روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه تا اطلاع ثانوی اصلاح شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا خطوط ۳ – ۷ – ۱۳ – ۱/۱۳ – ۱۴ – ۴۲ – ۷۳ و ۸۹ از مبدأ پایانه الهیه به سمت انتهای خط، با حذف مسیر بلوار مجیدیه، از خیابان بوستان عبور می کند و پس از ورود به تقاطع آزادگان ادامه مسیر خواهد داد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: خطوط ۴ – ۱۵ – ۱/۱۶ – ۱۷ – ۱/۱۷ – ۱۸ – ۱/۱۸ – ۱۰۹۷ و ۸۳۱ نیز با توجه به انسداد دوربرگردان بزرگراه آیت ا... رفسنجانی بعد از بلوار الهیه، با تردد از بلوارهای محمدیه و امیریه وارد بزرگراه آیت ا... رفسنجانی خواهد شد و به مسیر خود ادامه می دهد.

حسینقلی زاده مقدم ادامه داد: همچنین در برگشت مسیر تردد خطوط ۳ – ۷ – ۱۴ و ۷۳ از انتهای خط به سمت پایانه الهیه، از خیابان شهید قنبری به خیابان شهید برادران حسینی اصلاح می شود و با ورود به بزرگراه  آیت ا... رفسنجانی از بلوارهای رحمانیه و محمدیه به سمت پایانه الهیه تردد خواهد کرد.

وی افزود: خطوط ۱۳ – ۱/۱۳ – ۴۲ و ۸۹ نیز در برگشت به مقصد پایانه الهیه با عبور از زیرگذر تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس وارد بزرگراه  آیت ا... رفسنجانی شده و سپس با تردد از بلوارهای رحمانیه و محمدیه به سمت پایانه الهیه ادامه مسیر خواهند داد.

گفتنی است مسیر سایر خطوط پایانه الهیه در مسیر برگشت از انتهای خطوط تغییر نمی کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.