فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اخلاص سردار سلیمانی، کسب اقتدار و امنیت امروز ایران در عرصه بین‌الملل را به واسطه ایثارگری‌های سردار سلیمانی و یارانش دانست.

اقتدار و امنیت امروز ایران مرهون فداکاری سردار سلیمانی و یارانش است

به گزارش قدس آنلاین، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در بیت آیت الله مرتضوی شاهرودی از علمای بزرگ خراسان و عضو شورای عالی حوزه علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله مرتضوی شاهرودی در این دیدار با آرزوی توفیق برای سردارقاآنی به مسئله خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید کاری کنند که سبب سوءظن مردم به نظام نشود بلکه با خدمت و رسیدگی به آن‌ها اعتمادشان افزون شود.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان بیان کرد: انقلاب اسلامی در دنیا و در بین ملت‌های مسلمان الگو شده است، سردار سلیمانی نیز در این راه زحمت بسیار کشید و آزادی و امنیت امروز به‌خاطر همین تلاش‌ها و زحمات محور مقاومت و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است.

در ادامه این جلسه فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم ضمن بیان گزارشی از تحولات افغانستان و منطقه به تلاش‌های صورت گرفته در محور مقاومت اشاره کرد.

سردار قاآنی با اشاره به اخلاص سردار سلیمانی، کسب اقتدار و امنیت امروز ایران در عرصه بین‌الملل را به واسطه ایثارگری‌های سردار سلیمانی و یارانش دانست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.