رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی ناجا گفت: یکی از محورهای اصلی تهاجم دشمن کانون خانواده بوده زیرا یکی از نقاط قوت جهان اسلام مسئله خانواده بوده و امروز توجه به مسئله سبک زندگی در خانواده در دستور کار عقیدتی-سیاسی نیروی انتظامی سراسر کشور قرارگرفته است.

 توجه به سبک زندگی در دستور کار عقیدتی سیاسی ناجا در کشور قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی ظهر امروز در جمع نیروها و خانواده کارکنان نیروی انتظامی قوچان در سالن اجتماعات پیوند این شهرستان اظهار کرد: کانون خانواده به‌عنوان یکی از نقاط قوت جهان اسلام و ایران اسلامی شناخته می‌شود و امروز به‌عنوان یکی از محورهای اصلی تهاجم توسط دشمنان زیر بمباران مختلف برای ازهم‌پاشیده شدن قرار دارد.

رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی ناجا با یادآوری اینکه شاید روزی تهاجم به‌وسیله ماهواره از روی پشت‌بام‌ها شروع می‌شد اما امروز این ابزار در خانواده و کنار تک‌تک افراد قرارگرفته است، بیان کرد: دشمنان میلیاردها پول خرج می‌کنند تا یک شبکه فارسی‌زبان راه‌اندازی کرده و برنامه‌ها و دستورات مشخص برای فروپاشی نظام خانواده را پیاده‌سازی کند.

وی با اشاره به این موضوع که دشمن به دنبال آن است تا ایران را در منجلابی که غرب به آن گرفتارشده غرق کند، تصریح کرد: توجه به سبک زندگی یکی از مسائل مهم مربوط به خانواده بوده و امروز این بحث در دستور کار عقیدتی-سیاسی ناجا در سراسر کشور قرار دارد.

ادیانی با تأکید بر اینکه اگر کانون خانواده گرم و باصفا شده به‌طورقطع فرزندان صالح نیز تربیت و وارد اجتماع می‌شوند، گفت: گرمای خانواده می‌تواند فرزند درست تربیت کند و به‌تبع اعتیاد و دیگر آسیب‌ها و هنجارهای اجتماعی به وجود نخواهد آمد.

رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی ناجا بابیان اینکه توجه به مسئله سازش میان زن و مرد بر اساس آیات و روایات می‌تواند گرمی‌بخش کانون خانواده باشد، بیان کرد: امروز نباید مرد به بهانه کار فراوان بیرون از خانه از اداره منزل غفلت کرده و سر باز زند زیرا زن نیازمند تکیه‌گاه امن همسر است.

وی سه ویژگی مهم سفره‌آرائی، خانه آرایی و خودآرایی را برای یک زن بسیار مهم دانست و یادآور شد: خوش‌رفتاری در خانواده این کانون مهم را پیش از پیش مستحکم کرده و مرد و زن با آراستگی خود می‌توانند یکدیگر را عفیف نگاه‌دارند.

پلیس ایدئال و مکتبی جمهوری اسلامی ایران باید به تمام جهان معرفی شود

رئیس عقیدتی-سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در راستای ایجاد کلانتری‌های نمونه مکتبی و پلیس در طراز جمهوری اسلامی ایران بر اساس فرمایش‌های مقام معظم رهبری، گفت: امروز باوجود نقص‌ها و ایرادها، پلیس تلاش و زحمات زیادی می‌کشد و عقیدتی سیاسی ناجا در خراسان رضوی به دنبال تربیت پلیس ایدئال و مکتبی بوده تا این پلیس را به تمام جهان معرفی کند.

حجت‌الاسلام علیرضا رامیار با یادآوری این مطلب که نیروی انتظامی با بیش از ۲۰۰ مأموریت روبرو بوده است، بیان کرد: یکی از کمک‌هایی که می‌توان برای موفقیت کارکنان ناجا در وظایف محوله انجام داد توجه به کانون خانواده‌های آنان است که در این راستا مرکز فرهنگی خانواده در نیروی انتظامی شکل گرفت تا برنامه‌های مختلفی در این راستا اجرایی کند.

وی از اجرای موفقیت‌آمیز برنامه‌های بصیرت افزایی ویژه کارکنان ناجا و خانواده آن‌ها خبر داد و افزود: اساتید مختلف کشوری و استانی در برنامه‌های نیروی انتظامی مشارکت داشته و از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری دوره‌های اخلاق، مشاوره، روانشناسی و غیره بهره برده می‌شود.

رئیس عقیدتی-سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی یادآور شد: طی ارزیابی‌های انجام‌شده در سطح این استان توسط صداوسیما، بیش از ۷۰ مردم از پلیس رضایت دارند که سهم خانواده و همراهی و کمک آن‌ها نیز در این زمینه مشخص شد زیرا پلیس با خیال آسوده و راحت به مأموریت‌های محوله می‌پردازد.

وی بابیان اینکه در سطح مرزها شاید بسیاری از کارکنان ناجا هفته‌ها از خانواده خود دور باشند، تصریح کرد: توجه به استحکام بنیان خانواده موجب افزایش خدمت و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود بنابراین خانواده‌ها باید صبر و بردباری را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.