استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه‌ها و اتحادیه‌های مختلف نباید اجازه بدهند هیچ واحد تولیدی مرتبط به آن‌ها تعطیل بشود.

 هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود

به گزارش قدس آنلاین و به  نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» در حاشیه بازدید از دو واحد دامپروری و نشست با اتحادیه دامداران و مدیران حوزه دام، یکی از راهبردهای اصلی مدیریت استان در حوزه کشاورزی و دامی را افزایش بهره‌وری دانست و اظهار کرد: در کنار افزایش ظرفیت، باید بخش خصوصی را به صورت مرحله به مرحله از قید و بند اداری آزاد کنیم.

وی افزود: رویکرد استانی ما مبتنی بر رویکرد کشوری در حوزه مشکلات اقتصادی بر این است که گره‌ها با تکیه بر توان مردمی قابل باز شدن است.

نظری خاطرنشان کرد: وظیفه دستگاه‌های حاکمیتی در حوزه‌های مختلف از جمله تولیدی و دامی این است که مانع‌زدایی کرده و مسیر را در ادامه تسهیل کنند.

وی با بیان این که هدف مشترک دستگاه‌های حاکمیتی و بخش‌های تولیدی، خدمت رسانی به مردم است، افزود: باید ضمن تسهیل و حمایت از بخش‌های تولیدی به سال‌های آتی هم توجه شود تا برای نسل‌های بعد هم مشکلی از نظر منابع طبیعی ایجاد نشود.

استاندار خراسان رضوی در ادامه گفت: ضریب بهره‌وری در حوزه‌های کشاورزی و دامی باید افزایش یابد و دامداران برای رسیدن به این مهم باید به دنبال راهکارهای نو باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.