۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
کد خبر: 778245

باشگاه منچستریونایتد قصد دارد با پرداخت حق فسخ قرارداد پوچتینو، سرمربی پاریس را به اولدترافورد آورد.

پوچتینو در یک قدمی منچستریونایتد؟

به گزارش قدس آنلاین، یکشنبه ظهر باشگاه منچستریونایتد از جدایی رسمی اوله گونار سولسشر خبر داد و از همان موقع فعالیت خود را پیدا کردن سرمربی آینده به صورت جدی آغاز کرد. رسانه‌ها گمانه زنی خود را شروع کردند و از گزینه‌هایی چون اریک تن هاگ، لوپتگی، لوران بلان، وین رونی، رالف رانگنیک، براندن راجرز به عنوان گزینه‌های جانشینی سولسشر نام بردند.

شیاطین سرخ البته در ابتدا زیدان را می‌خواستند ولی وقتی عدم علاقه این فرد برای هدایت تیمشان ثابت شد، رو به جذب «مائوریسیو پوچتینو» آوردند.

پوچتینو اکنون گزینه اصلی منچستریونایتد برای جانشینی سولسشر است و این باشگاه از روز گذشته تمام سعی خود را به کار گرفته تا سرمربی پاریس را به اولدترافورد بیاورد. رسانه‌های اروپایی نیز این علاقه را تایید کردند و مدعی شدند که پوچتینو می‌خواهد هر طور شده به سرمربی جدید منچستریونایتد شود و خواهان جدایی از پاریس سن ژرمن است. از طرف دیگر باشگاه فرانسوی با این انتقال مشکلی ندارد در صورتی که زیدان جانشین پوچ در پاریس شود.

امروز رسانه‌ها از پیشنهاد پاریس سن ژرمن به زیدان پرده برداشتند و دقایقی پیش «سنتی اونا» نوشت که مدیربرنامه زیدان نیز در تلاش است تا سرمربی سابق رئال مادرید، هدایت پاریس را برعهده گیرد. زیدان گزینه اصلی سن ژرمن برای ادامه راه است و اگر او با این پیشنهاد مواقفت کند، پوچتینو می‌تواند راهی منچستریونایتد و اولدترافورد شود.

سنتی اونا همچنین متذکر شد که باشگاه منچستریونایتد به پوچتینو اعلام کرده که هر چه هزینه برای جذب او باشد را پرداخت خواهد کرد. به گفته رسانه‌ها حق فسخ قرارداد پوچتینو ۱۰ میلیون پوند است و یونایتد مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارد. آنها برای فسخ قرارداد سولسشر نیز ۷.۷۵ میلیون پوند پرداخت کردند.

امشب منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا میهمان ویارئال است. این تیم امشب با هدایت موقت «مایکل کریک» به میدان خواهد رفت ولی انتظار می‌رود سران یونایتد جانشین سولسشر را هر چه سریع‌تر انتخاب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.