فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار بیانیه‌ای اعطای «دان ۹» به رئیس جمهور سابق آمریکا را تکذیب کرد.

تکذیب اعطای دان ۹ تکواندو به ترامپ توسط فدراسیون جهانی

به گزارش قدس آنلاین، مدتی پیش انتشار عکس‌هایی از پوشیدن لباس تکواندو بر تن دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و اعطای دان ۹ به وی سروصدای زیادی به پا کرد. در این بین اهالی تکواندو بیشتر به این موضوع واکنش نشان دادند تا اینکه روز گذشته فدراسیون جهانی با انتشار بیانیه‌ای اعطای دان ۹ به ترامپ را تکذیب کرد.

در این بیانه آمده است:

«خانواده محترم تکواندو جهان
عموم مردم عزیز

در پی گزارش‌های خبری اخیر و پرس و جوهای مردمی خطاب به ما در خصوص اعطای دان ۹ افتخاری (کمربند سیاه) به آقای دونالد ترامپ، تکواندوی جهانی می‌خواهد روشن کند که ما هیچ دخالتی در این موضوع نداریم.

این گواهی توسط Kukkiwon اعطا شد که سازمانی است که تکواندو را به عنوان یک هنر رزمی تبلیغ و همچنین امور مربوط به «دان» را در سراسر جهان اجرا می‌کند. همانطور که «کوکی وان» از ستاد جهانی تکواندو استفاده می‌کند، می‌توانیم بفهمیم که این ممکن است با تکواندو جهانی اشتباه گرفته شود. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد Kukkiwon هستید یا هر گونه سؤالی در رابطه با گزارش‌های خبری دارید، لطفاً به سایت آنها مراجعه کنید.

تکواندو جهانی تنها فدراسیون بین المللی است که مسئولیت اداره ورزش تکواندو در بازی‌های المپیک و پارالمپیک را بر عهده دارد. به این ترتیب، ما بر مأموریت خود برای توسعه و رشد تکواندو به عنوان یک ورزش در سراسر جهان از سطح پایه تا سطح نخبگان و کمک به توسعه انسانی و اجتماعی از طریق تکواندو متمرکز هستیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.