جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست مهندس علی شفیعی فرماندار و باحضور اکثریت اعضا به منظور بررسی وضعیت مدارس شبانه روزی، تشکیل شد

استمرار آموزش حضوری، مستلزم رعایت شیوه نامه های بهداشتی است

به گزارش خبرنگار قدس از بشرویه، این جلسه به منظور بررسی وضعیت مدارس شبانه روزی تعیین شهریه دروس مدارس بزرگسالان، جذب کمک های خیرخواهانه اولیا و خیرین در راستای جبران بخشی از هزینه های مدارس،راه اندازی خانه خلاق و استانداردسازی کلاس درس تربیت بدنی شهرستان برگزارشد.

مهندس شفیعی فرماندار ورئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بشرویه با اشاره به بازگشایی مدارس کلیه مقاطع از ابتدای آذرماه برای آموزش ترکیبی گفت نظارت والدین وعوامل مدارس برنحوه اجرای پروتکلها از سوی دانش آموزان امری انکارناپذیر است چرا که اولویت حفظ سلامتی دانش آموزان،فرهنگیان و خانواده های آنان است.

وی تاکیدکرد حضور دانش آموزان در مدارس و بهره مندی از آموزش حضوری فرصتی است مغتنم که تاثیر بسزایی در ارتقای کیفیت آموزش دارد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه غنچه گی سرپرست آموزش پرورش و دکتر عامری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان به بیان مسائلی در ارتباط با بازگشایی مدارس ومیزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح مدارس پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.