برنامه اجرای نمایش‌های سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی اعلام شد.

اعلام برنامه اجراهای جشنواره تئاتر خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس برنامه اجرای نمایش‌های سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی، گروه‌های نمایشی از روز دوشنبه، ۸ آذر ماه، تا پایان روز جمعه، ۱۲ آذر ماه، به اجرای نمایش‌های خود خواهند پرداخت. با توجه به برگزاری غیر متمرکز این دوره از جشنواره هر گروه نمایش خود را در شهر محل سکونت خود و در دو سانس پشت سر هم به روی صحنه خواهد برد.

بر این اساس، نمایش «غریبستان» به کارگردانی پوریا قصابی در سانس‌های ۱۰ و ۱۲ روز دوشنبه، ۸ آذر ماه، در تالار هنر شهرستان قوچان اجرا خواهد شد. زمان اجرای این نمایش ۶۰ دقیقه خواهد بود. در این روز همچنین نمایش «تاریخ مردم کوچه بازار فرانسه در قرن ۱۸» به کارگردانی مرتضی ربیعی‌نسب در سانس‌های ۱۴ و ۱۶ در پلاتو ایوان شمس شهرستان خوشاب به روی صحنه خواهد رفت. زمان اجرای این تئاتر ۸۰ دقیقه خواهد بود.

«ماخولوژی» به کارگردانی رضا بیغشی روز دوشنبه، ۸ آذر ماه، در سانس‌های ۱۶ و ۱۸ در تالار کاشفی سبزوار به مدت ۶۵ دقیقه اجرا خواهد شد. همچنین در سانس‌های ۱۸ و ۲۰ همان روز نمایش «خون‌مردگی» به کارگردانی مهدی جلینی در پلاتو امیرشاهی شهرستان سبزوار به روی صحنه خواهد رفت. زمان اجرای این تئاتر نیز ۸۰ دقیقه خواهد بود.

نمایش «اتاق شماره ۴» به کارگردانی ابوالفضل عصارزاده در سانس‌های ۱۰ و ۱۲ روز سه‌شنبه، ۹ آذر ماه، در سالن ایوان شمس شهرستان سبزوار اجرا خواهد شد. زمان اجرای این نمایش ۶۰ دقیقه خواهد بود. همچنین در این روز نمایش «هیچ‌کس رو محکم بغل نکن» به کارگردانی مسعود فرهادی در سانس‌های ۱۶ و ۱۸ و به مدت زمان ۵۰ دقیقه در پلاتو بابک شهرستان نیشابور به روی صحنه خواهد رفت. تئاتر «گره» به کارگردانی محسن مسعودی‌فر نیز در سانس‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن وکیلی نیشابور اجرا خواهد شد. زمان اجرای این نمایش ۴۰ دقیقه خواهد بود.

چهارشنبه، ۱۰ آذر، سه نمایش در مشهد اجرا خواهد شد. تئاتر «عبدالله...» به کارگردانی فرید قادری و سپهر ملاحسینی در سانس‌های ۱۴ و ۱۶ در سالن اشراق مشهد به روی صحنه خواهد رفت. مدت زمان این نمایش ۶۰ دقیقه خواهد بود. همچنین در سانس‌های ۱۶ و ۱۸ «سوختگی درجه ۳» به کارگردانی بهنام رنجبر کلاتی در سالن بهار مشهد در مدت زمان ۶۰ دقیقه اجرا خواهد شد. نمایش «درخشش صبحگاهی سیاره ناهید» به کارگردانی مسعود عقلی نیز در سانس‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن نوری مشهد به روی صحنه خواهد رفت. مدت زمان اجرای این نمایش ۱۲۰ دقیقه خواهد بود.

مشهد در روز پنج‌شنبه، ۱۱ آذر، میزبان چهار نمایش سی‌ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی خواهد بود. بر این اساس نمایش «دون ژوآن» به کارگردانی آتنا شهیدی در سانس‌های ۱۰ و ۱۲ در سالن بهار مشهد اجرا خواهد شد. این تئاتر در مدت زمان ۵۵ دقیقه به روی صحنه خواهد رفت. همچنین نمایش «سرور برازنده الکتراست» به کارگردانی مصطفی نصیری در سانس‌های ۱۴ و ۱۶ در سالن اشراق مشهد در مدت زمان ۶۰ دقیقه اجرا خواهد شد.

در این روز همچنین نمایش «مهمانسرا» به کارگردانی سجاد جعفریان در سانس‌های ۱۶ و ۱۸ در سالن نوری مشهد به روی صحنه خواهد رفت. زمان اجرای این تئاتر ۷۰ دقیقه خواهد بود. «هملتک» به کارگردانی مهدی احمدی نیز در سانس‌های ۱۸ و ۲۰ در سالن بهار مشهد و در مدت زمان ۸۰ دقیقه اجرا خواهد شد.

در آخرین روز اجرای نمایش‌های سی‌ویکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی نمایش «ارمون» به کارگردانی امیر قربانی در سانس‌های ۱۴ و ۱۶ در سالن اندیشه تربت حیدریه اجرا خواهند شد. این نمایش در مدت زمان ۷۰ دقیقه به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.