استاندار خراسان رضوی گفت: این استان در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و لازم است که کشورهای اروپایی در این حوزه همکاری و مشارکت بیشتری کنند.

کشورهای اروپایی به خراسان رضوی در مبارزه با مواد مخدر کمک کنند

به گزارش قدس آنلاین ، یعقوبعلی نظری در دیدار  با "ولف دیتریش هایم" سفیر جدید اتریش در ایران بر رعایت حقوق بین‌المللی کشورها تاکید کرد و گفت: امیدواریم مسایل مربوط به تحریم برطرف شود تا بتوانیم روابط خوبی با همه کشورها از جمله اتریش برقرار کنیم. 

سفیر جمهوری اتریش در جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت: روابط ۲ کشور بسیار دیرینه بوده و به چند قرن پیش باز می‌گردد که در چند دهه اخیر به صورت نزدیک و فشرده پیگیری شده است. 

ولف دیتریش هایم افزود: برای ما شهر مشهد و به طور کلی استان خراسان رضوی به دلیل تحولات چند ماه اخیر در کشور افغانستان مورد توجه زیادی قرار دارد.

معاون نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق کشور روز گذشته به خبرنگار ایرنا گفت: سفر سفیر اتریش به مشهد با هدف رایزنی در خصوص توسعه همکاریهای اقتصادی انجام شده است.

هادی علی پور با اشاره به ورود  "ولف دیتریش هایم" سفیر اتریش در تهران به‌ مشهد افزود: دیدار با شهردار مشهد، نایب رییس اتاق بازرگانی خراسان‌ رضوی و همچنین دیدار با استاندار خراسان‌رضوی از جمله برنامه‌های سفیر اتریش در سفر ۲ روزه به مشهد است. 

وی ادامه داد: ولف دیتریش هایم فردا پس از بازدید از شهرک صنعتی توس و آرامگاه فردوسی به تهران باز خواهد گشت.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.