مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از آغاز پایش و کنترل مصرف گاز در ادارات و دستگاه های اجرایی با هدف مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در استان از اول آذر ماه خبر داد.

کنترل و پایش مصارف گاز ادارات و اماکن دولتی خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان شمالی، حسن رضا میربلوکی گفت: با توجه به سرد شدن زود هنگام هوا و افزایش مصرف گاز طبیعی و نظر به رعایت الگوی مصرف بهینه توسط ادارات، دستگاه‌های اجرایی و ساختمان های دولتی پر مصرف و صرفه جویی در مصرف گاز، امسال نیز مانند سنوات گذشته، از اول آذر تا ۱۵ اسفند ماه،   استمرار بازرسی های دوره ای توسط کارشناسان این شرکت از اهم برنامه ها قرار گرفته است و در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف بهینه یا دمای رفاه، در مرحله اول اخطار کتبی و در مراحل بعدی اقدام قانونی انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: رعایت دمای رفاه ۱۸تا ۲۱ بوده و ادارات و سازمان ها ملزم به خاموش نمودن سیستم گرمایشی یک ساعت قبل از اتمام ساعت اداری هستند و بهینه کردن سیستم موتورخانه ها هم امری ضروری است.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: با ورود به فصول سرد سال  و افزایش مصارف انرژی در چند ماه آینده؛ رعایت الگوی بهینه مصرف و صرفه جویی بسیار حائز اهمیت است و از کلیه مشترکان گرامی گاز طبیعی در استان درخواست داریم  با رعایت الگوی مصرف بهینه شرکت گاز استان را در ارائه خدمات گازرسانی بیش از پیش همراهی کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.