باشگاه هوادار تهران با پایان محرومیتش از میزبانی، به دنبال معرفی یک ورزشگاه خانگی برای ادامه مسابقات لیگ برتر است.

۲ ورزشگاه در ۲ استان گزینه‌های نهایی باشگاه هوادار برای میزبانی در لیگ برتر!

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال هوادار که به دلیل محرومیت سه جلسه‌ای از میزبانی در تهران، سه بازی خانگی‌اش را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کرده بود، حالا با پایان این محرومیت باید در هفته آینده و دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان ورزشگاه اصلی خود را معرفی کند.

این در حالی است که مدیران باشگاه هوادار با نظر مثبت کادر فنی، به دنبال این هستند که کماکان بازی‌های خانگی‌شان را در کرج برگزار کنند. باشگاه هوادار نامه‌نگاری‌های مربوطه برای انتقال همیشگی بازی‌های خانگی‌اش به کرج را با هیئت فوتبال استان تهران آغاز کرده است و درصورت موافقت این هیئت، کارش را در همین ورزشگاه ادامه خواهد داد. البته به دلیل اینکه امتیاز این تیم برای تهران است، احتمالاً هیئت فوتبال با این موضوع مخالفت خواهد کرد و این تیم مجبور خواهد شد به پایتخت بازگردد.

در صورت عدم امکان بازی در کرج، هوادار بازی در ورزشگاه پاس قوامین را مدنظر داشته است، ولی با توجه به انجام بازی‌های سایپا و پیکان در این ورزشگاه عملاً فرصتی برای حضور هوادار نخواهد بود. برهمین اساس این باشگاه ورزشگاه شهدای شهر قدس را در اولویت نخستش برای بازی در تهران انتخاب کرده است. البته بررسی‌های باشگاه هوادار نشان می‌دهد که وضعیت چمن ورزشگاه شهر قدس هنوز در شرایط کاملاً مساعد نیست، اما مسئله‌ مشخص این است که از بین انقلاب کرج  و شهدای شهر قدس یک ورزشگاه به‌عنوان ورزشگاه خانگی هوادار انتخاب خواهد شد.

تیم فوتبال هوادار باید در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز شنبه سیزدهم آذر ماه پذیرای نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.