دو اثر تولیدی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با رأی هیئت انتخاب سی و سومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری شایسته حضور در بخش مسابقه‌ این جشنواره شناخته شد.

راه‌یابی ۲ اثر نمایشی از حوزه هنری به جشنواره سی و سوم تئاتر استانی

به گزارش قدس آنلاین، امین بسیم گفت: با اعلام دبیرخانه سی و سومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری دو اثر تولید شده در واحد نمایش حوزه هنری استان با رای هیئت انتخاب، شایسته حضور در بخش مسابقه‎ این جشنواره شناخته شد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال وبختیاری افزود: دو نمایش «راز عروسک» به کارگردانی ثریا امینیان و نمایش «زخم گشوده جهان » به کارگردانی سید اکبر دانیالی در بخش مسابقه جشنواره تئاتر استانی با ۴ گروه دیگر نمایشی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه  راز عروسک در بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی نیز حضور دارد، ادامه داد: نمایش  نوشته «داوود فتحعلی بیگی» است که از داستان‌های ایرانی گرفته شده است ما در این نمایش شاهد کشمکش چهار شخصیت " خراط " ، " خیاط " "زرگر" و " غلندر" بر سر تصاحب عروسک قصه که نمادی از هوای نفس و نفس اماره می‌باشد، هستیم.

بسیم اظهار داشت: نمایش «زخم گشوده جهان» نوشته مجید دیندار با موضوع محور مقاومت در جنگ با داعش است این نمایش تلاش دارد نگاه مردم سوریه به رزمندگان ایران اسلامی و جبهه مقاومت را به نمایش بگذارد.

یادآور می‌شود، سی و سومین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال و بختیاری  از ۱۲ تا ۱۵ آذر ماه در شهرکرد برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.