مدیر روابط عمومی فرودگاههای خراسان رضوی گفت : تمهیدات بهداشتی لازم برای غربالگری و تست کرونا از مسافران خارجی در فرودگاه مشهد به منظور ممانعت از ورود بیماران کرونایی و بویژه سویه جدید این ویروس به دقت در حال انجام است.

 اعمال تمهیدات بهداشتی لازم در فرودگاه مشهد  برای جلوگیری از ورود امیکرون  /شکایت مسافران از برخی شرکت های هواپیمایی درباره عدم اجرای کاهش قیمت بلیت

حسن جعفری در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در حال حاضر از کشورهای حوزه خلیج فارس و همچنین از افغانستان، پاکستان و ترکیه سفر هوایی به مقصد خراسان رضوی و فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد انجام می شود و از کشورهای آفریقایی سفرهوایی به این فرودگاه صورت نمی گیرد.  

وی تصریح کرد : تمهیدات بهداشتی لازم برای غربالگری و تست کرونا  از مسافران خارجی در این فرودگاه به منظور ممانعت از ورود  بیماران کرونایی و بویژه سویه جدید این ویروس به دقت در حال انجام است و در صورت مثبت بودن تست ، مواردی نظیر پی سی آر و قرنطینه صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه مسافرانی که قصد سفر هوایی دارند باید تست پی سی ار ۷۲ساعته همراه خود داشته باشند ، ادامه داد: مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر کاهش قیمت بلیت ها نیز توسط شرکت های هواپیمایی که در فرودگاه مشهد تردد دارند لحاظ شده است و در این زمینه نیز نظارت دقیقی بر فعالیت انها صورت می گیرد.

سخنگوی  فرودگاههای خراسان رضویتصریح کرد: تاکنون گزارش هایی از سوی مسافران پیرامون عدم رعایت پروتکل های بهداشتی  و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین اجرایی نکردن مصوبه کاهش قیمت بلیت ها  توسط  تعدادی از شرکت های هواپیمایی در برخی از مسیرهای هوایی  در اختیار ما قرار داده شده است که ما نیز انها را برای بررسی و اعمال دستورات لازم به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال کرده ایم .

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.