مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: ارسال رایگان در سامانه توزیع هوشمند کالا مشمول خریدهای بیش از ۸۰ هزار تومان می شود.

ارسال رایگان در سامانه توزیع هوشمند کالا مشروط است

به گزارش قدس آنلاین، ایرج ناصری مقدم  افزود:در نخستین گام ۲ کالای تخم مرغ و مرغ منجمد از طریق ورود به سامانه بازارگام به نشانی اینترنتی www.bazargam.com به در منازل ارسال می شود مشروط بر این که میزان خرید بیش از ۸۰ هزار تومان باشد و خریدهای کمتر از این قیمت مشمول هزینه ارسال می‌شود.

وی ادامه داد:در حال حاضر سامانه فعال است اما عرضه محصول صرفا با توزیع تخم مرغ است و مرغ منجمد به دلیل عدم تخصیص کالا هنوز در این قالب عرضه نخواهد شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: بنا بود سامانه بازارگام از روز چهارشنبه هفته گذشته همزمان با استانهای تهران، یزد، کرج و اصفهان در مشهد نیز فعال شود که با تاخیری سه روزه نسبت به سایر استانهای منتخب کشور فعال شد و علت آن عدم تخصیص به موقع کالا بود.

سیستم توزیع هوشمند یکی از روش‌هایی است که با توسعه اینترنت و استارتاپ‌ها در جهان شکل گرفته است و در کشورها از آن به عنوان راهکار مقابله با واسطه گری و دلالی استفاده می شود.

در نخستین گام اجرای توزیع هوشمند کالا در کشور استانهای تهران، کرج، یزد، اصفهان و خراسان رضوی به عنوان استانهای پیشگام این طرح تعیین شدند که طبق برنامه از دهم آذرماه توزیع اقلام تنظیم بازار از جمله شکر، برنج، روغن، تخم مرغ و مرغ منجمد را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.