دریادار فدوی گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ۵ فرآیند را به عنوان مکتب انقلاب مشخص کرده اند و ما باید با فعالیت گسترده در این عرصه، زمان تحقق ۵ فرآیند را کاهش دهیم.

 باید با فعالیت گسترده، زمان تحقق فرآیندهای انقلاب اسلامی را کاهش دهیم

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه مکتب انقلاب اسلامی که در حسینیه حضرت فاطمه زهرا (س) افتتاح شد، با بیان اینکه ۱۲ آذر سال ۱۳۷۹ فرآیندی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دلدادگان انقلاب ترسیم شده است، گفت: این نمایشگاه همزمان با سالروز بیانات معظم له افتتاح شد و  نشان می‌دهد که همه باید به روندی که مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید داشتند، عمل کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل دستاوردهای مجموعه هایی است که برای تحقق این مهم سال ها زحمت کشیده اندگفت: مقام معظم رهبری ۵ فرآیند را به عنوان مکتب انقلاب مشخص کردند و ما باید با فعالیت گسترده در این عرصه، زمان تحقق ۵ فرآیند را کاهش دهیم.

سردار فدوی با بیان اینکه دو مرحله از این فرایند تاکنون شکل گرفته است گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و تشکیل نظام اسلامی در سال ۵۸ در کشور ما تحقق یافت و از سال ۵۸ تاکنون (۱۴۰۰) که ۴۲ سال می‌گذرد ما در تلاش برای رسیدن به مرحله سوم یعنی تشکیل دولت اسلامی اما نه به معنای دولت و کابینه رییس جمهور بلکه شامل شدن تمامی ارکان نظام در دولت اسلامی  هستیم.

سردار فدوی افزود: تشکیل دولت اسلامی کار طولانی مدت و پر زحمتی است، اما باید بتوانیم آن  را پشت سر بگذاریم تا وارد جامعه اسلامی و سپس تمدن اسلامی شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.