۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
کد خبر: 779767

سرمربی تیم رم اعتراف کرد اینتر فاصله زیادی از نظر کیفی با تیمش دارد.

مورینیو: اینتر خیلی از رم قوی‌تر است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم‌های رم و اینتر در ورزشگاه المپیکو برابر هم به میدان رفتند که در نهایت شاگردان «سیمونه اینزاگی» موفق شدند میزبان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند. اینتر با این پیروزی ۳۷ امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد. رم نیز با این شکست ۲۵ امتیازی ماند و در رده پنجم قرار گرفت.   

ژوزه مورینیو گفت: من از هواداران عذرخواهی می‌کنم، نتیجه بدی در خانه داشتیم. اینتر در شرایط عادی از ما قوی‌تر است. فصل گذشته آنها ۲۹ امتیاز از رم پیش بودند. امروز با مصدومیت‌ها و بازیکنان محروم، خیلی سخت بود. تامی آبراهام و ریک کارسدورپ محروم بودند، استفان الشاراوی، لورنزو پلگرینی و لئوناردو اسپیناتزولا مصدوم شدند، به علاوه فلیکس آفنا گیان مبتلا به کرونا بود.

او در ادامه گفت: پتانسیل حمله ما عملاً صفر بود. خیلی مهم بود که گل بزنیم، چون فقط دو یا سه موقعیت داشتیم. سه تا داشتیم و گل نزدیم. داور خوب کار کرد، او اصلاً روی نتیجه تأثیری نداشت،  ما بی‌انضباط‌ترین تیم در سری آ هستیم و بیش‌تر از هر تیمی کارت داریم. به اینتر تبریک می‌گویم، بدیهی است که برای آن‌ها در روز سه‌شنبه آرزوی موفقیت می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.