رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در یک سخنرانی گفت، اگر برخی گمان می‌کنند با محاصره یا انتخابات یا تحریم‌ها می‌توانند این مقاومت را تضعیف کنند، جاهل و نادان هستند.

حزب‌الله: عده‌ای گمان می‌کنند با محاصره یا تحریم می‌توانند مقاومت را تضعیف کنند

به گزارش قدس آنلاین، «سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در یک سخنرانی اعلام کرد، «طرف مقابل در لبنان» که از عزت وطنش را رها کرده و می‌خواهد کشورش را در خارج به گروگان بگذارد نمی‌تواند هیچ دستاوردی داشته باشد یا مشکلات اقتصادی را حل کند.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، وی ادامه داد: اگر برخی گمان می‌کنند با محاصره یا انتخابات یا تحریم‌ها می‌توانند این مقاومت را تضعیف کنند به آنها می‌گویم شما جاهل و نادان هستید... شما تاریخ ما را نمی‌خوانید و حقیقت ما را نمی‌دانید و تا به امروز راز قدرت در مقاومت و وجود ما را کشف نکرده‌اید زیرا راز قدرت ما در ایمان و توکل ما به خداوند است. 

شیخ صفی‌الدین سپس تصریح کرد: طرف مقابل در لبنان تمایل به عادی‌سازی روابط دارد و ما تأکید می‌کنیم که این پروژه اجرایی نخواهد شد. آنها به سمت انتخاب‌های بد پیش می‌روند و آماده عادی‌سازی روابط هستند. هر کسی غیر این گفت به او بگویید نادرست است. زیرا این تیم لبنانی که علیه مقاومت توطئه می‌کند در آرزوی عادی‌سازی روابط است و چه بسا آرزوی بیش از این را دارد. می‌خواهند به ما بگویید که عادی‌سازی روابط (از مصادیق) عربیت است و مقاومت خارج از عربیت است و این از عجائب است.

وی در ادامه ضمن اشاره به پیروزی‌های مقاومت، تأکید کرد که مسیر مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی ادامه دارد.

صفی‌الدین سپس به افزایش عملیات‌های استشهادی در داخل اراضی فلسطینی اشاره کرد و گفت، خوشا به این تلاش‌ها، خونها ، فداکاری‌ها و دست‌هایی که به صهیونیست‌ها ضربه زدند و هر روز آماده وارد کردن خسارت‌های بیشتر به این دشمن هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.