رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان فقط تا ۳۰ دی سال جاری مهلت دارند جریمه‌های معوقه خود را پرداخت و از طرح بخشودگی جرایم دیر کرد استفاده کنند.

پایان دی ماه، آخرین مهلت پرداخت جرایم رانندگی با تخفیف

به گزارش قدس آنلاین،سرهنگ محمدحسن ابراهیم پور رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان فقط تا ۳۰ دی سال جاری مهلت دارند جریمه‌های معوقه خود را پرداخت و از طرح بخشودگی جرایم دیر کرد استفاده کنند.

وی افزود: امسال با پیشنهاد نیروی انتظامی و تصویب مجلس شورای اسلامی، جریمه دو برابری ناشی از دیرکرد پرداخت جرایم رانندگی در سال‌های ۱۳۹۹ و قبل آن در سال ۱۴۰۰ بخشیده شد و رانندگان تا سی ام دی سال ۱۴۰۰ مهلت دارند جریمه‌های معوقه خود را پرداخت و از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد استفاده کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان برای بهره مندی از این بخشودگی باید اصل جریمه خود را تا پیش از پایان دی ماه پرداخت کنند و در غیر این صورت دو برابری جرائم به قوت خود باقی خواهد بود.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا درباره روش مناسب و بهینه برای پرداخت جرائم رانندگی توضیح داد: رانندگان می‌توانند با نصب اپلیکیشن «پلیس من» بر روی گوشی همراه خود نسبت به استعلام و پرداخت و همچنین بهره مندی از سایر خدمات پلیس راهور استفاده نمایند.

سرهنگ ابراهیم پور گفت: بهترین درگاه برای پرداخت جرائم رانندگی به غیر از اپلیکیشن «پلیس من» استفاده از درگاه‌های بانکی است.

وی به رانندگان توصیه کرد، به غیر از درگاه‌های بانکی و اپلیکیشن «پلیس من» از هیچ اپلیکیشن یا سایت دیگری برای پرداخت جرائم استفاده نکنند و حتی المقدور پرداخت جرائم خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.