۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 779918

وستهام خواهان جذب ادن هازارد شده و رئال نیز حاضر به فروش ستاره بلژیکی است اما مشخص نیست پاسخ نهایی خود بازیکن چه خواهد بود.

بازگشت ادن هازارد به لیگ برتر انگلیس؟

به گزارش قدس آنلاین، طی هفته های اخیر انتقادات از ادن هازارد به اوج خود رسیده است. این ستاره بلژیکی بعد از انتقال به رئال مادرید هرگز نتوانسته مبلغ بالایی که این باشگاه برای جذب او پرداخته را توجیه کند و دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است؛ شرایطی که باعث شده شایعات درباره جدایی این بازیکن از لوس بلانکوس هر روز جدی تر از قبل شود. 

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید یعنی کارلو آنچلوتی نیز دیگر اعتماد چندانی به هازارد ندارد. آنچلوتی اخیراً گفته بود مشکل هازارد این است که مربی تیم بازیکنان دیگر را به او ترجیح می‌دهد. با این حال کارلتو ابراز امیدواری کرده بود که این بازیکن فرم مطلوب خود را به دست بیاورد اما شرایط هر روز برای هازارد ناامیدکننده تر می‌شود.  

او که دیگر مصدوم نیست، در بازی شنبه شب برابر سوسیداد ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست تا ثابت شود جایی در ایده های کارلتو ندارد و شاید بد نباشد در زمستان برای اثبات ارزش هایش راهی تیمی دیگر شود.

بازگشت به انگلیس می تواند گزینه خوبی باشد اما این بار نه چلسی که دیگر تیم لندنی یعنی وستهام خواهان ادن هازارد است. ستاره بلژیکی که هفت فصل درخشان را در چلسی داشت، اکنون مورد توجه تیم شرق لندن قرار گرفته و شاید راهی وستهام شود. تیمی که با هدایت دیوید مویس این روزها فوق العاده کار می کند و حتی از شانس های کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

طبق ادعای آاس، وستهام حاضر است ۳۰ میلیون پوند برای هازارد هزینه کند و به این ترتیب او تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه شود. مویس معتقد است با هازارد شانس وستهام برای کسب سهمیه مضاعف خواهد شد و رئال هم از این پیشنهاد استقبال خواهد کرد اما باید دید نظر خود هازارد چه خواهد بود. او اخیرا تاکید کرده بود که قصد دارد ثابت کند انتقالش به رئال اشتباه نبوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.