عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: سازمان بیمه سلامت باید با مؤسسات درمانی بیشتری قرار داد ببندد تا افراد در مراجعه به مراکز درمانی با مشکل مواجه نشوند.

بیماران نباید برای درمان دچار مشکل شوند/توصیه به بیمه سلامت

به گزارش قدس آنلاین، مسعود خاتمی، با مثبت ارزیابی کردن ارائه خدمات سازمان بیمه سلامت به معلولان، اظهار داشت: بیمه سلامت در حوزه توانبخشی خدمات مناسبی را به معلولان ارائه می‌دهد، اما پیشنهاد می‌شود که بیمه سلامت با تلاش‌های خود کیفیت خدمات به این بیماران را افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون بیمه سلامت در ارائه خدمات توان بخشی از تمام توان خود استفاده می‌کند افزود: بهتر است نقاط ضعف و مشکلات در این حوزه با نظارت بیشتری رصد شود، تا حقی از هیچ بیماری تضییع نشود.

خاتمی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت باید با ارتقا کیفیت و کمیت خدمات در مراکز درمانی و مؤسسات، اعتبار خود را افزایش دهد، تاکید کرد: نمی‌توان بیماران را در دریافت خدمات دچار مشکل کرد، سازمان بیمه سلامت باید با مؤسسات درمانی بیشتری قرار داد منعقد کند؛ تا افراد در مراجعه به مراکز درمانی با مشکل رو به رو نشوند، اینکه بیماری خدمات را آزاد دریافت کرده و سپس به دنبال دریافت هزینه از بیمه‌ها باشد؛ رویکرد درستی نیست.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.