۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 780327

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر پنجشنبه و جمعه این هفته با انجام هشت بازی پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدارهای این هفته استقلال در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان خواهد رفت و پرسپولیس با تیم قعر جدولی هوادار بازی خواهد کرد.

 نبرد قعرنشین و صدرنشین در مشهد

ملاقات فرهاد با مجتبی حسینی اگر سخت‌تر از شهرآورد پایتخت نباشد، قطعاً آسان‌تر از آن نخواهد بود. آبی‌ها که به واسطه پنج تساوی اخیر خود به‌شدت تحت فشار هستند، حالا باید در نهمین هفته به مصاف تیم جوان و باانگیزه پیکان بروند که تاکنون بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشته‌است.اگر مجیدی در این بازی امتیاز از دست بدهد، بدون تردید با چالش جدی‌تری از سوی هواداران استقلال مواجه خواهد شد.

دیدار پرسپولیس با هوادار نیز از حساسیت‌های فراوانی برخوردار است، رضا عنایتی که تاکنون نتوانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد، ممکن است پس از این بازی و یک شکست دیگر ناچار به خداحافظی با نیمکت این تیم شود، از آن طرف یحیی گل محمدی نیز با انتقاد از عملکرد تیمش در شهرآورد پایتخت می خواهد با کسب امتیاز کامل این بازی دوباره به کورس بازگردد و در جمع مدعیان قرار گیرد. گل محمدی که از دو بازی پیش رضا اسدی خرید گرانقیمت خود را نیمکت نشین کرده، قبل از این جدال با شوک خداحافظی رادوشوویچ رو به رو شد و حالا با یک دروازه بان باید تا پایان فصل کار را ادامه دهد.

در مشهد نیز صدرنشین با قعرنشین جدول ملاقات خواهد کرد. امیر قلعه نویی  کار زیاد سختی مقابل پدیده نخواهد داشت، هرچند میثاقیان مدعی است می‌خواهد طلسم ناکامی‌های خود را قطع کند، اما با مرور نتایج تیم بحران زده میثاقیان می توان به این باور رسید قلعه نویی کار سختی در مشهد ندارد، مگر اینکه اتفاقات غیر منتظره رقم بخورد تا گل گهر بدون امتیاز ورزشگاه را ترک کند. ملاقات سپاهان با صنعت نفت آبادان هم می‌تواند از جمله بازی‌های حساس این هفته باشد.
 

پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰
 

پیکان - استقلال /۱۶:۰۰
 

سپاهان - صنعت نفت آبادان /۱۶:۰۰
 

پرسپولیس    - هوادار /۱۸:۰۰
 

جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰
 

نفت‌ مسجدسلیمان - ذوب آهن /۱۵:۰۰
 

پدیده مشهد - گل گهرسیرجان /۱۵:۰۰
 

مس رفسنجان - تراکتور /۱۵:۰۰
 

آلومینیوم اراک - فجر سپاسی /۱۵:۰۰
 

فولاد - نساجی مازندران /۱۸:۰۰
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.