رییس جمهور گفت: لرستان جوانان تحصیل کرده بیکار بسیاری دارد که باید از رنج بیکاری این استان کاسته شود.

رییس جمهور: باید از رنج بیکاری در لرستان کاسته شود

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز در یازدهمین سفر استانی خود به لرستان در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت یاد شهدای پرستار، شهدای خدمت به مردم و ۶ هزار و ۳۰۰۰ شهید استان افزود: پسران و دختران تحصیل کرده بسیاری در لرستان داریم که از بیکاری رنج می برند.

وی ادامه داد: این استان ظرفیت آب، خاک، کشاورزی ،معدن و گردشگری دارد ولی بیکاران آن فراوان هستند.

رییس جمهور تصریح کرد: در این سفر موانع و مشکلات را بررسی می کنیم، برای بخشی از موانع و مشکلات در استان تصمیم و برخی نیز در تهران پیگیری می کنیم تا رنج بیکاری در لرستان را کم کنیم و ظرفیت های بسیار بکار گرفته و احیا شود.

آیت الله رییسی افزود: برخی واحدهای نیمه تعطیل صنعتی هست در لرستان وجود دارد و با وجودی که ظرفیت های زیرساختی خوبی دارد اما برخی واحدهای صنعتی نیمه تعطیل و برخی تعطیل است.

وی ادامه داد: بنابراین در جلسات شورای اداری، نمایندگان اقشار و بخشی از سفر که سرکشی از واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل است تلاش می شود از مشکلات استان کاسته شود.

رییس جمهور گفت: لرستان با وجود بهره مندی از مواهب مختلف اما نیاز بسیاری که به کار دارد که این شرایط به شدت ما را رنج می دهد.

آیت الله رییسی اضافه کرد: توفیقی است که امروز در جمع مدیران و مردم عزیر لرستان باشیم که البته شرایط کرونایی مانع می شود در اجتماع مردمی شرکت کنیم ولی دوست داشتم مردم با صفا، با وفا، ولایتمدار و مخلص لرستان را ببینم.

وی افزود: ایثارگران لرستانی در دوران دفاع دفاع مقدس مردانه مقابل دشمن ایستادند و پشتیبان جدی بودند.

آیت الله رییسی امروز جمعه ۱۹ آذر در یازدهمین سفر استانی خود وارد لرستان شده است و وزرای جهاد کشاورزی، نیرو ، صنعت ، معدن، تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، برخی معاونان وزرا و روسای سازمان های مختلف کشوری وی همراهی می کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.