نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور باعث ایجادامیدبیشتر در جامعه شده، گفت: مدیران ارشد و میانی کشور باید با حل مشکلاتی که در جریان سفرها مطرح می‌شود حلاوت و شیرینی این سفرها را دوچندان کنند.

 رئیس جمهور در سفرهای استانی بهتر با مشکلات مردم آشنا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: انجام این سفرها کاری قابل ستایش است و باعث می‌شود تا رئیس جمهور و دیگر مسئولان ارشد اجرایی کشور آشنایی بیشتری با مشکلات مردم داشته باشند.

وی افزود: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که مدیران ارشد و میانی کشور باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی را برای حل مشکلات مطرح شده در جریان سفرهای استانی داشته باشند تا حلاوت و شیرینی این سفرها دوچندان شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید مراقب بود که سفرهای استانی در حد شنیده شدن مشکلات و روی زمین مانده کارها باقی نماند و موجبات یأس و ناامیدی مردم فراهم نشود.

بدری خاطرنشان کرد: سفرهای استانی امید را در جامعه ایجاد کرده اما باید مراقب باشیم که این با امید با روی زمین ماندن کارها به یأس مبدل نشود.

وی افزود: بزرگترین سرمایه کشور ما سرمایه اجتماعی و حمایت مردمی است و ما باید قدر این سرمایه و پشتوانه را بدانیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.