فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرد که برای حفظ این رشته در المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس تمام الزامات کمیته بین المللی المپیک را انجام می دهد.

واکنش فدراسیون جهانی وزنه‌برداری به خطر حذف این رشته در المپیک ۲۰۲۸

به گزارش قدس آنلاین، در همین مورد سرپرست فدراسیون جهانی وزنه برداری  واکنش نشان داد و گفت: فدراسیون جهانی متعهد می شود که الزامات IOC را برای اطمینان از جایگاه وزنه‌برداری در لس آنجلس ۲۰۲۸ برآورده کند.

مایکل ایرانی بیان کرد: از طرف وزنه‌برداران در سراسر جهان، از هیات اجرایی IOC به دلیل تایید جایگاه وزنه‌برداری در برنامه پاریس ۲۰۲۴ تشکر می‌کنم. ما نگرانی‌های کمیته بین‌المللی المپیک را با دقت مد نظر قرار می‌دهیم و مطمئن هستیم که با ادامه اصلاحات گسترده‌مان، بر این نگرانی‌ها غلبه می‌کنیم. ما کاملا متعهد به رعایت بالاترین استانداردهای مدیریتی هستیم. مسابقات پاک و موفقی را در توکیو ۲۰۲۰ برگزار کردیم و تصویب اساسنامه جدید، نشان دهنده تمایل ما برای ساختن آینده، به روش صحیح است. اساسنامه جدید تضمین می کند که هیات اجرایی فدراسیون جهانی دارای برابری جنسیتی و نمایندگان بیشتری از ورزشکاران خواهد بود. این اتفاق نشان دهنده تغییر فرهنگ است که IOC به آن تاکید کرده است. ما انتظار داریم تا پایان نیم‌سال ۲۰۲۲ در موقعیتی باشیم که بتوانیم انتخابات فدراسیون جهانی را برگزار کنیم که آغاز فصل جدیدی در تاریخ وزنه برداری خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.