۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر: 780453

سرمربی رم از صعود به عنوان تیم اول گروه خوشحال است ولی از نحوه بازی تیمش راضی نیست.

مورینیو هم خوشحال و هم ناراحت بعد از برد

به گزارش قدس آنلاین، در پایان مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها رم توانست ۳ بر ۲ زسکا صوفیه را شکست دهد تا با توجه به توقف بوده نروژ برابر زوریا اوکراین که با نتیجه یک بر یک ثبت شد، به عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شود.

در این دیدار تامی آبراهام دو بار و ناچومایورال برای رم گلزنی کردند.

ژوزه مورینیو بعد از این دیدار گفت:‌ ما نمی توانیم به ایجاد موقعیت برای خود ادامه دهیم. دو گلی که خوردیم قابل قبول نیست. من از نحوه بازی تیمم عصبانی هستم و نباید این طور می شد. من فقط خوشحالم چون بردیم و زوریا وظیفه خود را انجام داد و دیگر دیدار مساوی شد تا به عنوان تیم اول صعود کنیم اما این تنها چیزی است که امشب مرا خوشحال می کند. همچنین اولین گل مایورال در این فصل زده شد. یک ضربه پشت پای فوق العاده که دوست داشتم. گل او زیبا بود اما من از کاری که انجام داد نیز خوشم آمد. البته تعجب نمی‌کنم زیرا او همیشه سخت، کار می‌کند.

پیروزی در این گروه، رم را مستقیماً به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ کنفرانس می‌فرستد و این تیم را از شرکت در دو بازی پلی‌آف بی‌نیاز می‌کند. مورینیو گفت: ما تیمی برای انجام دو بازی اضافی نداریم. ما خوش شانس بودیم زیرا آن دور اضافی واقعاً چیزی بود که ما به آن نیاز نداشتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.