سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که برای حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها پالس‌های مثبتی ارسال شده است.

مهدی: پالس‌های مثبتی برای حضور تماشاگران داشته‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، سهیل مهدی درباره اعلام برنامه هفته‌های دهم تا شانزدهم لیگ برتر و برگزاری یک هفته از دور برگشت مسابقات پیش از برگزاری دیدارهای ملی اظهار داشت: با توجه به بازه زمانی و اینکه ما روزهای فیفا را هم در پیش داریم، دیدیم که بهتر است هفته شانزدهم را هم برگزار کنیم و نیم‌فصل بعد از هفته شانزدهم باشد، تا هم در نیم‌فصل بازی‌های تیم ملی را داشته باشیم و هم با مصادف شدن تعطیلات نیم‌فصل با روزهای فیفا سایر تیم‌ها هم استراحت لازم را داشته باشند و برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم همان ۲۰ روز را برای تعطیلات نیم‌فصل در نظر داشته باشیم. البته شاید یکی دو روز کم یا اضافه شود. دوستان بعد از بررسی شرایط تقویم هفته هفدهم را هم اعلام می‌کنند. تا امروز با لطف و مساعدت باشگاه‌ها روی برنامه پیش رفتیم و امیدواریم که با ادامه همین روند مسابقات را تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تمام کنیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که تا قبل از عید جام‌ حذفی به چه مرحله‌ای می‌رسد، یادآور شد: نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا قبل از عید مسابقات جام حذفی را تا مرحله یک هشتم یا حتی یک چهارم برگزار کنیم. البته این اتفاق بستگی به قرعه‌کشی مسابقات و همین‌طور تیم‌های صعودکرده دارد. باید ببینیم چه تیم‌هایی صعود می‌کنند و چه مقدار از بازیکنان در اردوی پیش روی تیم ملی از تیم‌ها حضور دارند.

مهدی که با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، راجع به اعلام برنامه مسابقات لیگ و اینکه بعضی از بازی‌ها محل برگزاری‌شان مشخص نیست، خاطرنشان کرد: محل بازی سپاهان و پرسپولیس به این دلیل مشخص نیست که باید بازی‌شان در یک ورزشگاه خارج از اصفهان انجام شود. درخواست باشگاه سپاهان به سازمان لیگ آمده است و باید بررسی کنیم. چند بازی دیگر هم که هنوز ورزشگاه‌شان نهایی نشده است، مثل بازی تیم‌های نساجی و پیکان که این باشگاه‌ها هم باید زودتر به ما اعلام کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که سپاهان در کدام ورزشگاه میزبان پرسپولیس خواهد بود، گفت: سپاهانی‌ها استان اراک را درخواست کرده‌اند، اما باید یکسری موارد لحاظ شود و اگر موافقت صورت گیرد ان‌شاءالله این بازی در اراک انجام خواهد شد. من پیش‌بینی می‌کنم یک بازی به دور از تنش داشته باشیم و نباید اتفاقات گذشته را به فوتبال‌ امروزمان تعمیم دهیم. به نظر من یک بازی بسیار خوبی خواهد شد، چون هر دو تیم کادر فنی خوبی دارند و کمک می‌کنند که یک بازی خوب ببینیم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که کادر فنی تیم ملی برنامه‌ریزی جدید و درخواست دیگری نداشته‌ است، خاطرنشان کرد: از سوی کادر فنی تیم ملی درخواست و دستور جدیدی اعلام نشده است و ما فعلاً روی همان برنامه قبلی پیش می‌رویم.

مهدی در واکنش به این موضوع که کادر فنی تیم‌های لیگ علاقه به فشردگی مسابقات دارند، تصریح کرد: دقیقاً همین‌طور است. یکی از موارد مهمی که باید انجام شود این است که اگر فاصله‌ برگزاری بازی‌ها هم کوتاه است مهم این است که منظم و بدون قطعی باشد. تا به امروز خدا را شکر این اتفاق غیر از روزهای فیفا، افتاده است. خوشبختانه در نیم‌فصل اول برنامه‌های ما قطع نشده است و امیدواریم در نیم‌فصل دوم هم با همین روند جلو برویم و از کمک کادر فنی تیم‌ها ممنون هستیم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که هفته دهم با تماشاگر برگزار می‌شود، گفت: هنوز به ما هیچ ابلاغ کتبی نشده است. خوشبختانه پالس‌های مثبتی ارسال شده، اما هنوز ابلاغ رسمی به سازمان لیگ نشده است و چیزی دریافت نکردیم. تا زمانی که دستورالعمل نداشته باشیم نمی‌دانیم چه چیزی را باید اجرا کنیم. ما باید دستورالعمل کتبی را بگیریم، چون یکسری شیوه‌نامه‌ها و موارد لحاظ می‌شود و اگر باشگاهی آن شرایط را فراهم کرده باشد می‌توانیم در خدمت تماشاگران‌شان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.