لزوم توجه به فرهنگ ‌جهادی و رونق و ترویج تولید در نشست مشترک رئیس جمعیت هلال احمر با مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان تدارکات پزشکی و شرکت های تابعه مورد تاکید قرار گرفت.

تمرکز بر رونق تولید در سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر

به گزارش قدس آنلاین از سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر؛ در این نشست که با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در محل جمعیت هلال احمر برگزار شد، مدیران عامل شرکت های تابعه گزارشی از فعالیت و نحوه عملکرد، وضعیت تولید در شرکت ها، نحوه توزیع دارو و تجهیزات پزشکی و برنامه عملیاتی سال آتی را ارائه و پیشنهادات خود را در زمینه بهبود روند فعالیت های مجموعه بیان کردند.

دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در این نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و همچنین قدردانی از کادر جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازوی توانمند دولت است و می بایست به منظور تحول در حوزه سلامت به بیانیه گام دوم انقلاب در این زمینه توجه ویژه داشته باشیم.

وی به لزوم توجه بیشتر به تکنولوژی و فناوری اطلاعات، ایجاد نرم افزار یکپارچه، رویکرد مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، تقویت واحد تحقیق و توسعه، امکان سنجی و همچنین ارائه برنامه های مرتبط با داشبورد مدیریتی تاکید کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: لازم است با تکیه بر همکاری و تعامل، تمامی برنامه ریزی ها حول محور رونق تولید و ترویج آن مخصوصا افزایش تولید خطوط داخلی انجام شود و در این مسیر باید برنامه ای منسجم و دقیق برای ثبات تولید و توسعه آن وجود داشته باشد و از توان نخبگان بخصوص نخبگان جمعیت هلال احمر بهره ببریم.

کولیوند همچنین بر ضرورت پیگیری افزایش سهمیه دارو از طریق سازمان غذا و دارو و همچنین دریافت مجوز برای داروخانه هایی که مجوز ندارند، تاکید کرد.

در ادامه دکتر عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی نیز ضمن تبریک و پاسداشت روز پرستار و میلاد حضرت زینب کبری (س) گزارشی از دستاوردهای سازمان و شرکت های تابعه را به صورت مشروح ارائه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.