مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که پیشکسوتان وظیفه دارند در شرایط فعلی از این تیم و فرهاد مجیدی حمایت کنند.

بیانی: برخی‌ پیشکسوت نیستند و مغرضانه از مجیدی انتقاد می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، شاهین بیانی درباره برتری ۳ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال پس از ۵ تساوی پی در پی برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی باید پیکان را می‌برد. پیکان تیم جوانی داشت و بازیکنانش خوب بازی می‌کردند. با توجه اینکه استقلال در خارج از خانه به میدان رفت، پیروزی ارزشمندی برای این تیم رقم خورد.

وی در مورد اینکه برخی‌ اعتقاد دارند تمرکز فرهاد مجیدی باید روی مسائل فنی باشد تا داوری‌ها، گفت: مجیدی در نشست خبری قبل از این بازی عنوان کرد که به دو مسئله ورود نمی‌کند، اینکه بازیکنان را مقصر شکست بداند یا باخت را گردن داوران بیندازد. از انصاف نگذریم استقلال طبق گفته کارشناسان داوری ۴ امتیاز در دیدارهای قبلی به خصوص دربی از دست داد. اگر شاگردان فرهاد مجیدی این ۴ امتیاز را گرفته بودند، با شرایط بهتری در صدر جدول قرار داشتند.

بیانی در واکنش به انتقاد برخی پیشکسوتان از استقلال و اینکه مجیدی عده‌ای از آنها را فرگوسن‌های وطنی خطاب کرده بود، یادآور شد: اگر انتقاد پیشکسوتی سازنده باشد، هیچ اشکالی ندارد، ولی برخی‌ قبل از شروع فصل بدون اینکه تیم فرهاد مجیدی را دیده باشند، انتقاد می‌کردند. این انتقادها مغرضانه بود. مجیدی در حال حاضر سرمربی استقلال است و به عنوان پیشکسوت وظیفه دارم حمایت کنم. موفقیت بدون حمایت بدست نمی‌آید. پس از سال‌ها، مدیریت به درستی کار می‌کند و مصطفی آجورلو به عنوان فرد فوتبالی مشکلات مدیریتی را به حداقل رسانده است. در این شرایط منِ پیشکسوت نباید حاشیه درست کنم. اگر تیم‌مان را دوست داریم، حمایت کنیم. این تیم به خاطر هواداران باید قهرمان شود، چون نایب قهرمانی هم به درد استقلال نمی‌خورد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: نباید نام پیشکسوت را روی برخی‌ گذاشت. منظور مجیدی از فرگوسن‌های وطنی همه پیشکسوتان نبوده است. برخی‌ مغرضانه علیه مجیدی قبل از شروع فصل جبهه گرفتند و منتظر ناکامی تیم در لیگ بودند. درست است که زیبا بازی نمی‌کنیم، ولی خوب امتیاز می‌گیریم. بازی با پیکان استارت خوبی برای قهرمانی بود. در لیگی که بازی‌ها بیشتر نتایج آن صفر - صفر است، پیروزی با سه گل نشان می‌دهد آن تیم فوتبال خوبی بازی کرده است. باید به مجیدی فرصت داد و بدانید استقلال شانس قهرمانی است. در کنار استقلال، پرسپولیس و سپاهان دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی هستند.

وی در مورد تقابل استقلال با سپاهان در هفته دهم لیگ برتر که روز سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود گفت: همه بازی‌های استقلال در این فصل حساس است. نتایج رودرروی استقلال، سپاهان و پرسپولیس می‌تواند تکلیف قهرمانی این فصل را مشخص کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.