سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان، گفت: تخریب آسفالت توسط شرکت‌های خدمات‌رسان انجام می‌شود و ترمیم آسفالت توسط آن‌ها از کیفیت لازم برخوردار نیست.

۴۲هزارتن آسفالت در معابر شهر زنجان توزیع شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ علیرضا انصاری با اشاره به اینکه شهرداری امسال ۴۲ هزار تن آسفالت در سطح معابر پخش کرده است اظهار کرد: این میزان نسبت به سال‌های گذشته کاهش محسوسی نداشته است.

سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از پیش‌بینی شهرداری در بحث آسفالت‌ریزی محقق شده است ادامه داد: معضل اصلی شهرداری در بحث آسفالت، شرکت‌های خدمات‌رسان و حفاری‌هایی است که ضوابط فنی را رعایت نمی‌کنند و بعد از اتمام کار مطابق استانداردها کار انجام نمی‌شود.

وی در خصوص عملیات اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام به سبزه میدان، پادگان و یوترن پل امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد و افزود: بر اساس آنچه در پروژه سبزه میدان در ابتدا تعریف شده بود در حال حاضر ضلع جنوبی بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بخش تجاری تقریباً تکمیل شده است.

انصاری ادامه داد: محور شهید سلیمانی ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار بود زمستان امسال افتتاح شود که به دلیل سرما و برودت هوا طی سه ماهه اول ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: خیابان منتهی به شهرک نصر نیز در دست تعریض است و دو ساختمان مراجعین و ساختمان اداری ساخته شده است و قابلیت بهره‌برداری دارد و یک ماه آینده سر در جدید پادگان پایان خواهد یافت و با برداشتن سر در قدیمی گذر کوی نصر آزاد خواهد شد.

انصاری همچنین از بهره‌برداری یوترن پل امام حسن مجتبی (ع) تا سه ماه ابتدای سال آینده خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.