معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور کنترل بازار شب یلدا و جلوگیری از افزایش قیمتها، فروش فوق العاده کالاهای پرمصرف این شب نظیر میوه و آجیل و خشکبار برنامه ریزی شده است و به اجرا گذاشته می شود.

فروش فوق العاده کالاهای پر مصرف شب یلدا در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اشرفی  افزود: به منظور کنترل قیمتها در شب یلدا و رسیدن کالا با قیمت مناسب به دست مصرف کننده، فروش فوق العاده میوه، آجیل و خشکبار در صنوف منتخب مشهد و روستابازارهای استان از ۲۵ آذرماه آغاز می شود.

وی ادامه داد: این طرح با عنایت به برنامه ریزیهای انجام شده و هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیران عامل اتحادیه های صنف بارفروشان مشهد، اتحادیه آجیل و خشکبار و اتحادیه صنف خرده فروشان میوه و تره بار مشهد، سازمان میادین شهرداری مشهد، سازمان تعاون روستایی استان و دعوت جداگانه از مدیران آنها در نشستهای قرارگاه امنیت غذایی و توافقات به عمل آمده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان دستگاه اجرایی ذی مدخل اجرا شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در این راستا سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد ۹ مرکز فروش ویژه کالاهای شب یلدا را در مناطق مختلف این شهر از ۲۵ آذرماه تا اول دی ماه فعال می کند که در بلوار نماز، بلوار الهیه، میدان فردوسی، بلوار سجادیه و بلوار پیروزی قرار دارند.

اشرفی افزود: سازمان تعاون روستایی استان نیز در محل روستا بازارهای شهر مشهد چهار مرکز عرضه مستقیم کالا و ۵۴ روستابازار در سایر شهرستانهای خراسان رضوی ایجاد می کند.

وی ادامه داد: به مناسبت شب یلدا فروش فوق العاده میوه با تخفیف ویژه توسط ۴۰ واحد صنفی منتخب با همکاری اتحادیه صنف خرده فروشان میوه و تره بار مشهد تحت نظارت بازرسان اتحادیه مربوطه، اتاق اصناف و سازمان جهاد کشاورزی استان از ۲۵ آذرماه تا اول دی ماه انجام می شود. 

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: همچنین به همین مناسبت ۴۰ واحد صنفی منتخب در مشهد با همکاری اتحادیه صنف آجیل و خشکبار استان تحت نظارت بازرسان اتحادیه مربوطه، فروش فوق العاده آجیل و خشکبار با تخفیف ویژه را در بازه زمانی ۲۵ آذر تا اول دی ماه برعهده می گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.