معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و دبیر نخستین جشنواره عکس خراسانگرد از راه اندازی جایزه ویژه این جشنواره با ایجاد هشتگ خراسانگرد خبر داد.

بخش ویژه مسابقه عکس جشنواره خراسانگرد راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، یوسف بیدخوری افزود: تمامی علاقه‌مندان به حضور و شرکت در نخستین جشنواره عکس خراسانگرد، می توانند علاوه بر ارسال عکس از جاذبه‌های گردشگری، میراث‌ فرهنگی و صنایع‌دستی خراسان رضوی به صورت عادی با انتشار تصاویر خود در صفحه شخصی اینستاگرام و ایجاد هشتگ خراسانگرد در صورت دیده شدن تصویرشان و تایید آن با آمار بالا و ارسال آن برای جشنواره عکس، جایزه ویژه دریافت کنند.

وی ادامه داد: نخستین جشنواره عکس خراسانگرد که هم‌اکنون در حال دریافت آثار عکاسان است با استقبال خوب علاقه مندان عکاس همراه بوده است و تا پایان آذرماه امسال‌ فرصت ارسال عکس به این جشنواره وجود دارد.

دبیر نخستین جشنواره عکس خراسانگرد گفت: عکاسان آماتور و حرفه‌ای می توانند به‌وسیله موبایل و دوربین عکاسی، آثار خودشان را به  شماره واتساپ۰۹۳۶۹۰۸۸۵۰ به‌صورت شبانه‌روزی ارسال کنند.

بیدخوری افزود: دوازدهم دی‌ماه امسال‌ برندگان مسابقه اعلام خواهند شد و سپس طی مراسمی از برگزیدگان تقدیر خواهد شد و به‌صورت هم‌زمان نمایشگاه عکسی از آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره خراسانگرد برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری مسابقه عکس جشنواره خراسانگرد را معرفی جاذبه های گردشگری کمتر شناخته شده استان خراسان رضوی از طریق صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس khorasangard@ عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.