مشاور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور ایثارگران گفت: از میان ۴۱ پرونده مطرح شده در کار گروه تخصصی بررسی مدارک و مستندات و تعیین مصادیق شهید خدمت، تا کنون ۱۷ پرونده مورد تایید قرار گرفته است.

 پرونده ۱۷ شهید خدمت استان خراسان رضوی به تایید رسیده است

به گزارش قدس آنلاین و به  نقل از وبدا، دکتر روح الله هاشمی نژاد در جلسه بررسی پرونده شهدای مدافع سلامت خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ۹ پرونده دیگر در دست بررسی در کمیته ملی بوده و سایر پرونده ها نیز درکارگروه تخصصی کمیته استانی و بر اساس دستور العمل ابلاغیِ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال پیگیری، تکمیل و تعیین تکلیف نهایی است.

وی افزود: اولویت و تلاش اعضای کارگروه، جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق احتمالی در رابطه با پرونده های واصله بوده و از تمامی ظرفیت های موجود  جهت بررسی و پیگیری پرونده ها استفاده می کنند.

دکتر محمد علی کیانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت بررسی دقیق و همه جانبه پرونده های جانباختگان مدافع سلامت در کارگروه تخصصی بررسی مدارک و مستندات و تعیین مصادیق شهید خدمت تاکید کرد: بررسی ها و پیگیری های این کارگروه می بایست توام با حفظ کرامت و حقوق خانواده های مدافع سلامت باشد تا مشکلات این عزیزان با سرعت بیشتر برطرف شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.