معاون فنی مرکز بهداشت خراسان رضوی گفت: بر اساس آخرین گزارش نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و طبق آخرین رنگ‌بندی کرونایی، هیچ شهری با وضعیت‌های قرمز و نارنجی کرونایی در خراسان رضوی وجود ندارد و از مجموع ۳۳ شهرستان استان ۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 آخرین رنگ‌بندی کرونایی خراسان رضوی: ۵ شهرستان زرد و ۲۸ شهرستان آبی

به  گزارش قدس آنلاین و به نقل از وبدا، دکتر مجید جعفری‌نژاد افزود: شهرستان‌های بردسکن، کاشمر، گناباد، نیشابور و سبزوار در وضعیت زرد قرار دارند و سایر شهرستان‌های استان نیز در وضعیت آبی هستند.

وی در ادامه گفت: در شرایط کنونی که به وضعیت بهتری به لحاظ رنگ‌بندی کرونایی رسیده‌ایم بهترین کار تسریع در انجام واکسیناسیون کرونا بوده است. از تمامی کسانی که به تزریق دُزهای اول و دوم واکسن کرونا را به تأخیر انداخته‌اند می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه کرده و این واکسن را دریافت کنند تا بیش از این، امر حیاتی انجام واکسیناسیون کرونا به تأخیر نیفتد و به واسطه عدم دریافت واکسن خودشان و دیگران را دچار مشکل نکنند.

جعفری نژاد در خصوص آخرین میزان واکسیناسیون انجام شده در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: تاکنون ۳ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۹۱۵ دوز اول واکسن کرونا به افراد بالای ۱۲ سال تزریق شده و این عدد در  دوز دوم ۲ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۱۵۶ دوز بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.