مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که کیفیت بازیکنان جدید این تیم در حد نفراتی که از جمع سرخپوشان جدا شدند، نیست.

نصرتی: همه تیم‌ها بیشترین انرژی‌شان را برای بازی با پرسپولیس صرف می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمد نصرتی در ارتباط با شرایط پرسپولیس بعد از گذشت ۹ هفته از مسابقات لیگ برتر گفت: پرسپولیس وضعیت نسبتا خوبی داشته و با صدر جدول هم فقط سه امتیاز فاصله دارد. نمی‌توان شرایط این تیم را بد قلمداد کرد و بحران خاصی در این تیم دیده نمی‌شود ولی به هر حال توقعات از پرسپولیس بالا است و هواداران انتظار دارند که این تیم برای ششمین فصل پیاپی قهرمان شود.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که کار پرسپولیس را سخت می‌کند انگیزه زیادی است که حریفان این تیم دارند. با احترامی که برای تیم‌هایی مثل سپاهان و استقلال قائل هستم باید بگویم که همه تیم‌های لیگ برتری بیشترین انرژی خودشان را برای بازی با پرسپولیس صرف می‌کنند چون این انگیزه را دارند که قهرمان ۵ دوره پیاپی لیگ برتر و فینالیست آسیا را متوقف کنند.

نصرتی در خصوص برخی از انتقادها از کادر فنی پرسپولیس در خصوص جذب بازیکنان جدید خاطر نشان کرد: این موضوع کاملا روشن است که کیفیت خریدهای پرسپولیس در حد کیفیت بازیکنان جدا شده نیست. این را هم باید در نظر گرفت که در بازار نقل و انتقالات بازیکنان زیادی وجود نداشتند که پرسپولیس بخواهد روی آنها زوم کند. این نفرات باید تلاش کنند تا کیفیت فنی خودشان را افزایش داده و این شرایط را درک کنند که در چه تیمی بازی می‌کنند.

نصرتی درخصوص اینکه کدام تیم مدعی اول قهرمانی است گفت: پیش‌بینی از حالا سخت است ولی سه تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال مدعیان اصلی هستند و به احتمال فراوان قهرمان لیگ از بین این سه تیم مشخص خواهد شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.