به نظر می‌رسد که بحران شیوع ویروس کرونا در لیگ برتر انگلیس وارد فاز نگران کننده ای شده است.

۴۲ تست مثبت کرونا در یک هفته در لیگ برتر انگلیس

به گزارش قدس آنلاین، چند روز پیش و قبل از دیدار تاتنهام برابر رن در لیگ کنفرانس اروپا بود که آنتونیو کونته از رسیدن بحران کرونا به اردوی تیم لندنی خبر داد؛ جایی که سرمربی ایتالیایی گفت: "هشت بازیکن و پنج عضو کادرفنی، اما مشکل این است که هر روز افراد جدیدی را داریم که به کرونا مبتلا می‌شوند. افرادی که دیروز تست آنها مثبت نبود اما امروز هست. ما همچنان با این بیماری ادامه می دهیم و این یک مشکل جدی است."

این شروع جدی بحران ویروس کرونا در لیگ برتر انگلیس بود. روز گذشته رسانه های این کشور مدعی شدند که تمرینات منچستریونایتد به دلیل ابتلای چند نفر از اعضای این تیم به کرونا تعطیل شده است؛ موضوعی که امروز باشگاه منچستریونایتد آن را تایید و ابراز امیدواری کرد که در دیدار فردا شب آنها مقابل برنتفورد نیز به تعویق بیفتد.

اما این پایان کار نبود و باشگاه های دیگری نظیر برایتون، لسترسیتی و استون ویلا نیز وجود چند مورد تست مثبت کرونا در تیم هایشان را تایید کرده‌اند. حالا هم یک آمار عجیب و نگران کننده در این باره منتشر شده است. در واقع طی یک هفته ۴۲ مورد از تست‌های کرونای بازیکنان و اعضای حاضر در لیگ برتر انگلیس مثبت شده است. این آمار بالاترین رقم ابتلا به کرونا در لیگ برتر محسوب می‌شود چرا که آخرین بار در ژانویه ۴۰ مورد تست مثبت در عرض یک هفته به ثبت رسیده بود.

حالا دیگر می توان گفت که لیگ برتر انگلیس با یک بحران بزرگ روبرو شده و حتی برخی رسانه‌ها مدعی شده اند که در صورت ادامه این روند نگران‌کننده ممکن است مسابقات برای مدتی به حالت تعلیق در بیاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.