۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 781093

هفته دهم لیگ برتر عصر دیروز با پیروزی طلایی استقلال مقابل سپاهان آغاز شد تا صدر به طور موقت آبی رنگ شود.

پیروزی ایتالیایی آبی‌ها

در این بازی که در استادیوم آزادی برگزار شد سپاهانی‌ها با وجود بازی مالکانه‌ای که به اجرا گذاشتند نتوانستند از کمند دفاعی استقلال عبور کنند و دست خالی به اصفهان برگشتند. در مقابل استقلال با فوتبالی هوشمندانه علاوه بر بستن راه‌های نفوذ میهمان، روی استفاده از تک موقعیت‌ها حساب کرده بود.

در یکی از همین تک‌موقعیت‌ها سلمانی روی پاس رو به عقب ژستد در نیمه اول تیر خلاص را شلیک کرد. در نیمه مربیان زور نویدکیا به فوتبال کالچویی آبی‌ها نرسید. محرم حتی با وارد کردن مغانلو به زمین هم نتواست برنامه‌هایش را به‌خوبی اجرا کند و به ثمر برساند. استقلال با این پیروزی ۶ امتیازی با ۲۰ امتیاز به صدر چسبید.

نبرد حساس قلعه نویی و نکونام

با پیروزی دیروز استقلال تیم‌هایی چون گل‌گهر و پرسپولیس برای پیروزی در بازی‌های امروزشان حریص‌تر شدند.

توقف سپاهان هیجان در منطقه بالایی جدول را بالاتر برد.

اگر گل‌گهر امروز بتواند فولاد را در سیرجان شکست دهد استقلال دوباره صدر را به ژنرال خواهد داد، این در حالی است که آلومینیوم هم این شانس را دارد تا با پیروزی بر نساجی، صدرنشین شود.

در این بین پرسپولیس اگر نتواند مقابل پیکان هم از بحران مساوی‌ها و ناکامی خارج شود کاملاً از کورس حداقل تا نیم فصل خارج می‌شود؛ به همین دلیل استرس و فشار فعلاً فضای اردوی تیم یحیی را در برگرفته است.

نبرد ۶ امتیازی در قعر

اما امروز جنگ در پایین جدول هم بالا می‌گیرد. جایی که پدیده در آبادان به مصاف صنعت نفت  می رود  تا  نبردی ۶ امتیازی را برگزار کند. داوود سیدعباسی با تیمی به برزیل ایران می‌رود که نه مهره دارد و نه روحیه. خیلی‌ها معتقدند شکست پدیده در بازی امروز اولین میخ بر تابوت این تیم خواهد بود، چون فاصله این تیم قعرنشین با دیگر قعرنشینان بیشتر و بیشتر خواهد شد و با توجه به بازی‌های بعدی این تیم با مدعیان قهرمانی، عملاً شانسی برای دیدن لیگ بعدی نخواهد داشت.

نویدکیا: بعضی باخت ها ارزشمند است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: استقلال در نیمه دوم، بازی خیلی خوبی انجام نداد اما در ضدحملات یکی دو موقعیت خیلی خوب داشت.

نویدکیا اظهار کرد: فکر می‌کنم تیم من بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. نیمه اول عالی بازی کردیم و نیمه دوم هم همین روند را ادامه دادیم. بازیکنان من نکات تاکتیکی را انجام دادند اما متأسفانه باختیم. باید ادامه بدهیم، روند تیم خیلی خوب بود. نمی‌توانم خیلی از بازیکنانم ایراد بگیرم. بعضی اوقات باخت ارزشمند است. باخت امروز ما ناراحت‌کننده است اما نه آن‌طور که امیدمان را از دست بدهیم.

چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰

تراکتور -  نفت‌ مسجدسلیمان     ۱۵:۰۰

ذوب آهن  -     هوادار                                      ۱۵:۰۰

فجر سپاسی  -  مس رفسنجان     ۱۵:۰۰

نساجی مازندران  -  آلومینیوم اراک     ۱۵:۰۰

صنعت نفت آبادان  -  پدیده مشهد     ۱۶:۰۰

پیکان  -  پرسپولیس                                         ۱۶:۰۰

گل گهرسیرجان  -  فولاد        ۱۷:۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.