۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 781145

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به تداوم سرما در سطح استان گفت: امروز حداکثر دمای هوای مشهد چهار درجه و حداقل دما منفی سه درجه سانتی‌گراد است و فردا نیز حداقل دمای هوا به منفی پنج درجه خواهد رسید.

تداوم سرما در خراسان رضوی

به گزارش قدس انلاین، آیدا فاروقی اظهار کرد: امروز از سمت مرزهای شرقی استان شاهد خروج یک سامانه بارشی هستیم و به تدریج از میزان ابرناکی در مناطق مرکزی و غربی استان کاسته خواهد شد. برای ساعات پایانی امشب و اوایل صبح فردا در مناطق مستعد تشکیل مه همراه با کاهش میدان دید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از بعد از ظهر در مناطق بادخیز سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که این وضعیت تا پایان هفته کم و بیش ادامه خواهد داشت. 

فاروقی با اشاره به تداوم سرما در سطح استان، ادامه داد: امروز حداکثر دمای هوای مشهد چهار درجه و حداقل دمای هوا منفی ۳ درجه است و فردا به منفی پنج درجه خواهد رسید. همچنین امروز کیفیت هوای مشهد در شرایط سالم قرار دارد. 

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان تربت حیدریه با دمای  منفی ۱۰ درجه و داورزن با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بوده‌ است. دمای مشهد نیز در این مدت بین منفی سه و پنج درجه در نوسان بوده و بیشترین سرعت وزش باد نیز از سبزوار با ۴۳ کیلومتر در ساعت گزارش شده است. همچنین بیشترین میزان بارندگی از کلات به میزان ۰.۴ میلیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.