یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید قهرمانی ششم برای این تیم دور از دسترس نیست.

خلیلی: قهرمانی ششم برای پرسپولیس دور از دسترس نیست

به گزارش قدس آنلاین، محسن خلیلی درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس برابر پیکان، اظهار کرد: به نظر من کیفیت زمین روی بازی پرسپولیس تاثیرگذار بود. چون پرسپولیس روی کارهای زمینی تمرکز دارد و سعی می‌کند با استفاده از بازیکنان تکنیکی خود بازی را پیش ببرد اما کیفیت بد ورزشگاه دستگردی، کار را برای پرسپولیس سخت کرده بود. با این حال موضوع مهم این است که پرسپولیس در این دیدار سه امتیاز بازی را گرفت و خودش را به صدر جدول نزدیک کرد.

او افزود: درفوتبال اشتباهات منجر به گل می‌شود و پرسپولیس هم در دیدار برابر پیکان به خوبی از اشتباهات حریف استفاده کرد و توانست گل‌ بزند. این پرسپولیس را هواداران دوست دارند و می‌خواهند تیم‌شان بازی‌های پر گلی را پشت سر بگذارد. روند خوب پرسپولیس در دیدار برابر پیکان، نوید روزهای خوب را به هواداران می‌دهد.

خلیلی درباره افت برخی بازیکنان پرسپولیس هم گفت: فراز و نشیب در همه تیم‌ها وجود دارد. بازیکن خودش باید با این وضعیت کنار بیاید و ببیند چه اتفاقی رخ داده که دچار افت شده است تا بتواند خودش را به شرایط آرمانی قبل برگرداند.

او در ادامه درباره فاصله کم پرسپولیس با صدر جدول هم گفت: صدر جدول نوید لیگ پویایی به ما می‌دهد. سال‌های قبل پرسپولیس با فاصله در صدر جدول قرار داشت اما امسال فاصله کم است و این موضوع لیگ را جذاب‌تر می‌کند. در میان فاصله کم در صدر جدول تلنگری به پرسپولیس خواهد بود تا تلاش کند و دوباره جایگاه اصلی خود را به دست بیاورد. باید بپذیریم تیم‌های دیگر هم تلاش می‌کنند و با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری به دنبال این هستند تا با کسب نتایج خوب، نوار قهرمانی‌های پرسپولیس را قطع کنند.

این بازیکن پیشین پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می‌تواند ششمین قهرمانی پیاپی را در لیگ برتر کسب کند؟ گفت: دور از دسترس نیست. این روزها پرسپولیس خوب کار می‌کند و به صدر دوباره نزدیک شده است. درست است که به خاطر برخی مسائل تیم در ابتدای فصل نتایج دلخواه هواداران را نگرفت اما برخی دشمنان تیم گفتند که پرسپولیس در بحران است. بحرانی وجود ندارد و همه می‌بینند که چطور پرسپولیس دوبار به صدر جدول نزدیک شده تا روزهای خوبش را تکرار کند.

خلیلی در پایان درباره تجمع هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش هم گفت: من نگرانی هواداران پرسپولیس را درک می‌کنم. آن‌ها با تجمع خود نگرانی خود را نسبت به تیم محبوب‌شان نشان می‌دهند. یکی از نکاتی که این روزها وجود دارد بحث واریز مطابات کادرون و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی است که من خودم شاهد هستم باشگاه چطور در تلاش است تا این مشکل را حل کند. متاسفانه با وجود تامین منابع مالی اما به خاطر تحریم‌های ظالمانه، مشکلاتی در انتقال پول وجود داشت که کار باشگاه را سخت کرد. با این حال امیدوار هستیم این مشکل هم به‌زودی حل شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.