کاپیتان کشورمان در مصاحبه‌ای مفصل در خصوص فاینورد، برایتون، کاپیتانی تیم ملی، پست اصلی در تیم اسکوچیچ و دیگر مسائل به صحبت پرداخت.

جهانبخش: طارمی گفت برگردان من به چلسی بهتر بود

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا جهانبخش در خصوص شرایط کنونی فاینورد اظهار داشت: ما ۲ مسیر را آغاز کردیم که خدا را شکر در ۲ مسیر لیگ هلند و لیگ کنفرانس اروپا به نتایج خوبی رسیده‌ایم. در لیگ کنفرانس اروپا با قرار گرفتن در رده اول به مرحله بعدی صعود کردیم و در لیگ با یک امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در جایگاه خوبی قرار داریم. بازی مقابل آژاکس به شدت می‌تواند تاثیرگذار باشد که امیدوارم با نتیجه خوبی به پایان برسد و این سالِ خوب ، به خوبی نیز به پایان برسد.

ستاره کشورمان اظهار داشت: ما می دانستیم که آژاکس مقابل آلکمار امتیاز از دست می‌دهد به همین خاطر امیدوار بودیم از این لغزش نهایت استفاده را ببریم ولی نیمه اول خوبی نداشتیم. در نیمه دوم خیلی بهتر کار کردیم که در آخر به نتیجه تساوی رسیدیم. بازی مقابل آژاکس بسیار تعیین کننده خواهد بود.

*شرایط کنونی فاینورد

وی ادامه داد:‌ بازی‌های خوب در این فصل زیاد داشتیم. هم در کنفرانس لیگ خوب بودیم و هم اینکه در چند بازی توانستیم کامبک خوبی بزنیم. بله بهترین بازی ما شاید بازی مقابل آیندهوون بود. ما در شرایط مقابل آنها به برتری رسیدیم که در فرم خوبی قرار داشتند. می توانستیم بیشتر هم به آنها گل بزنیم. اکنون هم آژاکس در چنین شرایط قرار دارد و ما می‌خواهیم آنها را شکست دهیم. بازی خیلی سخت اما جذابی خواهد بود ولی حیف که تماشاگران در استادیوم حضور ندارند. آنها می‌توانستند خیلی تاثیر گذار باشند. 

*هدف اصلی فاینورد در لیگ هلند چیست؟

جهانبخش در خصوص برجسته‌ترین هدف فاینورد در این فصل گفت: اول فصل ما ۳-۴ بازیکن بودیم که خیلی دیر به ترکیب اضافه شدیم و به همین خاطر نیازمند زمان بودیم تا با شرایط وفق پیدا کنیم. بازی پلی آف لیگ کنفرانس اروپا، بازی خوبی بود و حکم یک دیدار دوستانه برای ما داشت که با هم هماهنگ شویم. هر چه زمان گذشت، شرایط تیم بهتر و هماهنگی بین بازیکنان بیشتر شد. راستش را بخواهید ما خیلی هدف بندی نکرده‌ایم. امسال خیلی در خصوص آژاکس و آیندهوون صحبت می‌شود زیرا تیمشان را خیلی خوب بسته‌اند و هزینه زیادی کرده‌اند. به همین علت هیچ فشاری روی ما نیست و ما هدف گذاری کرده‌ایم که بازی به بازی پیش برویم.خدا را شکر در لیگ کنفرانس اروپا و لیگ هلند خوب پیش رفتیم و امیدوارم این ۳ بازی باقی مانده در سال ۲۰۲۱ را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم. نیم فصل دوم به مراتب اهمیت بیشتری دارد و امیدوارم در آنجا نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

*تفاوت آلکمار با فاینورداز نظر کاپیتان تیم ملی

وی در خصوص تفاوت آلکمار و فاینورد اظهار داشت: من چون سرمربی تیم، آرنه اسلات را پیشتر می‌شناختم، شرایط در تیم فاینورد برای من نسبت به آلکمار و برایتون تفاوت داشت. من با محیط اینجا نیز آشنا بودم و هر موقع که به فاینورد آمده بودم پالس مثبت گرفته بودم. زمان طول کشید تا با شرایط تیم وفق پیدا کنم ولی خیلی زود توانستم شرایط در باشگاه را پیدا کنم. هنوز به چیزی که می‌خواستم نرسیده ام. من چند سال قبل به اندازه چیزی که باید بازی نکرده‌ام. من امسال ریتم بهتری داشتم چون تیم ما هر ۳ - ۴ روز بازی کرد. آرنه اسلات جسارت خوبی الان دارد و نسبت به زمان دستیاری در آلکمار خیلی تغییر کرده است.نوع فوتبالی که اکنون فاینورد بازی می‌کند نوید روزهای خوشی را خواهد داد. در زمان ورود به تیم جدید چون شناخت کم است زمان می‌برد تا سازگاری با بازیکنان به خوبی پیش برود. اکنون شرایط تیم خوب و شخصیت تیمی ما خیلی قدرتمند است.

جهانبخش در خصوص ارتباط با رسانه‌های هلند در مصاحبه با پادکست «رادیو آفساید» گفت: من همیشه رابطه خوبی با رسانه‌ها داشتم. بچه‌ای ساکت بودم و بی حاشیه فوتبال بازی می‌کردم. دوست داشتم مرا به خاطر فوتبالم دوست داشته باشند یا مرا دنبال کنند. موقع برگشت به هلند به چیزهای زیادی فکر می‌کردم ولی خیلی خوشحالم که فاینورد را انتخاب کردم چون به نظرم جو ورزشگاه فاینورد در اروپا منحصر به فرد است. 

* تفاوت لیگ برتر انگلیس و لیگ هلند

وی در خصوص تفاوت شرایط برایتون و فاینورد گفت: برایتون چون به تازگی به لیگ برتر انگلیس آمده بود، تمام هدفش این بود که در لیگ بماند ولی از فاینورد همیشه انتظار می‌رود که در رده‌های بالا قرار گیرد و شرایط خیلی متفاوت است. از یک نظر دیگر سطح ۲ لیگ با هم متفاوت است و ماندن در لیگ برای برایتون می‌تواند یک افتخار بزرگ تلقی شود. در فاینورد شما در هر بازی برای بردن به زمین مسابقه می‌رود و آن شور بزرگ در رختکن وجود دارد. این مسئله و جو مثبت قطعا روی شما تاثیرگذار می‌گذارد. 

جهانبخش در ارتباط با تفاوت اصلی لیگ برتر انگلیس و هلند اظهار داشت: مهمترین اختلاف بحث مالی ۲ لیگ است. در لیگ انگلیس به دلیل مسائل مالی و گردش مالی دستمزدها خیلی بالا است و به خاطر حق پخش ستاره‌های بزرگ در آنجا خریداری می‌شود. به همین علت می‌توانند بهترین مربیان دنیا را به آنجا ببرند و آنجا به همین علت سطح اول دنیا است. در هلند اما کمی اوضاع تغییر کرده و تیم‌ها به دلیل فروش بازیکنان خود توانسته‌اند اقتصاد خوبی بدست آورند و سعی دارند بازیکنان خوبی را نیز خریداری کنند. آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله بعدی رفت و آیندهوون نیز به مرحله بعدی لیگ اروپا رسید و ما به همراه آلکمار و ویتسه نیز راهی مرحله جدید لیگ کنفرانس اروپا شدیم. ۵ تیم از هلند در لیگ‌های اروپایی به مرحله بعدی رفتند و این نشان می‌دهد که شرایط در هلند در حال تغییر است. این مسائل کمک می‌کند تا فوتبال هلند بهتر بشود و هدف گذاری خوبی ترسیم شده است تا سطح این لیگ بالاتر برود.

*برایتون در زمینه امکانات جزو بهترین‌های انگلیس بود

ستاره کشورمان در خصوص سطح اختلاف امکاناتی در باشگاه برایتون و فاینورد ادامه داد: ما باید باشگاه به باشگاه با هم مقایسه کنیم. فکر می‌کنم برایتون از نظر امکاناتی در رده پنجم لیگ برتر انگلیس قرار دارد. من شرایط آرسنال را ندیده‌ام ولی شنیده‌ام که امکانات مجموعه ما به مراتب بهتر از آرسنال یا منچستر است. بنابراین ما نباید امکانات برایتون را با تیمی مثل برنلی یا شفیلد مقایسه کنیم. برایتون مجموعه ورزشی خود را جدیدا ساخته و از امکانات روز دنیا استفاده کرده است. 

*دستاورد جهانبخش از لیگ برتر انگلیس

جهانبخش در رابطه به دستاوردش از لیگ برتر انگلیس گفت: فوتبال انگلیس معروف است به بازی فیزیکی و فکر می‌کنم به خاطر حضور آن بازیکنان من روحیه جنگندگی بیشتری بدست آوردم. من این ویژگی را زمانی که در هلند بودم، کمتر داشتم ولی الان بیشتر به این ویژگی می‌پردازم. در یکی دو سال اخیر به دلیل شرایطی که در باشگاه به وجود آمد و نوع ارتباطم با سرمربی، باعث شد از نظر انسانی و شخصیتی پیشرفت کنم. من خیلی صبورتر شدم و حس می‌کنم در بحران‌ها تصمیم درست تری خواهم گرفت. من در جایی بودم  که قدرم را نداستند و از شرایطم راضی نبودم. نمی‌خواهم خیلی منفی بگویم ولی زمان سختی  را گذارندم و تجربه‌های زیادی را بدست آوردم. 

وی در خصوص نوع ارتباطش با سرمربی برایتون اظهار داشت: من با گراهام پاتر خیلی ارتباط حرفه‌ای داشتم. یک سری مربی هستند که با بازیکنان ارتباط خیلی خوبی دارند ولی من نه، رابطه‌ای حرفه با پاتر داشتم و شاید ۴-۵ روز می‌شد که ما با هم صحبت نمی‌کردیم چون شرایطش پیش نمی‌آمد. در خصوص مصاحبه او گفتید که از من تعریف کرد، اگر اتفاقی غیر از این می‌افتاد من تعجب می‌کردم. چون با آن شرایط بازیکنان مختلف واکنش‌های متفاوتی نسبت به من دارند ولی من حرفه‌ای کار کردم. او انتظار هم داشت که من عکس العمل نسبت به نیمکت نشینی داشته باشم ولی من نه، حرفه‌ای کار کردم. 

جهانبخش گفت: من پرفشارترین سال فوتبالی‌ام را در فاینورد دارم. ما در یک مدت زمان اندک هر ۳ روز یک بار داریم بازی می‌کنیم که یک اتفاق جدید است. کریسمس در انگلیس متفاوت است چون آنها تعطیل نمی‌کنند ولی فشار آن خیلی تفاوتی با لیگ‌های دیگر ندارد. با این حال ما در اینجا تعطیلات سال نو داریم و ۱۲ روز تعطیل هستیم. در انگلیس به دلیل فوتبال در آن بسیار اهمیت دارد، این مسابقات تعطیل نمی‌شود. ما در پایان سال مقابل اسپرز بازی کردیم و پس از آن به مصاف بورنموث و چلسی رفتیم که من در هر ۲ مسابقه آخر سال که پرفشار هم بود، توانستم گلزنی کنم.

*گلزنی ایرانی ها به چلسی

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه چرا ایرانی‌ها به چلسی خوب گل می‌زنند، گفت:‌ من با سردار هنوز موفق نشدم که در خصوص گلزنی‌اش مقابل چلسی صحبت کنم ولی با مهدی طارمی در این رابطه حرف زدیم. او معتقد است که برگردانش از من بهتر بود (باخنده). خیلی خوشحالم برای بچه‌ها و مخصوصا سردار که در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد. هر بازیکنی دوست دارد در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند. پیشتر هم بازیکنانی مثل علی آقا دایی، آقای کریمی و آقای مهدوی کیا گلزنی کردند. امیدوارم این رویه ادامه داشته باشد و ما می‌دانیم چقدر استعداد در این کشور وجود دارد. خدا را شکر در این سال‌ها بازیکنان زیادی به اروپا آمده‌اند و همه این مسائل به خاطر درخشش تمام بازیکنان است. من شنیده‌ام استعدادیاب‌هایی از ایتالیا و از هلند تصمیم دارند به ایران بروند و بازی‌های بازیکنان را مشاهده کنند. این یک اتفاق بسیار مثبت است و امیدوار هستم که بازیکنان بیشتری در ادامه این روند در فوتبال اروپا داشته باشیم.

وی ادامه داد: من زمانی که لژیونر شدم، دستمزد پیشنهادی‌ام در تیم اروپایی کمتر از ایران بود. حالا شاید این اتفاق تغییر کرده باشد به دلیل مسائل اقتصادی و ارز ولی من خواستم مسیری را باز کنم تا حضور بازیکنان در کشورهای اروپایی بیشتر شود. 

*وضعیت سامان قدوس در لیگ برتر انگلیس

جهانبخش در خصوص ارتباط با سامان قدوس، بازیکن کشورمان که در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کند، گفت: ما همیشه با هم صحبت می‌کنیم چون کادر فنی جدید برایتون (گراهام پاتر) پیشتر در سوئد مربی قدوس بود و وقتی او به انگلیس آمد، سامان به من پیامک داد و از او خیلی تعریف کرد. هر چه زمان گذشت شرایط برای من با او خیلی خوب پیش نرفت و قدوس هم خیلی تعجب کرد که چرا شرایط برای من به این شکل رقم خورد. در خصوص لیگ برتر انگلیس ما با هم خیلی حرف می‌زنیم و او نیز اکنون مشکل مشابه من را دارد. 

وی ادامه داد:  با اینکه او عملکرد خیلی خوبی دارد ولی باز هم نیمکت نشین است و نمی‌دانم دلیلش چیست. او واقعا حقش است که بیشتر در ترکیب برنتفورد حضور داشته باشد. ما به خاطر این مسائل خیلی خوب همدیگر را درک می‌کنیم. او مقابل برنلی گل به آن زیبایی به ثمر می‌رساند ولی بازی بعدی نیمکت نشین است. دوباره مثلا بازی بعدی به زمین می‌آید ولی ۳ بازی بعدی دوباره از روی نیمکت کار را دنبال می‌کند. این شرایط را دقیقا من داشتم و با هم صحبت می‌کنیم که مربی‌ها چه می‌گویند و دلایلشان چه است. این بازی نکردن می‌تواند روی ریتم و اعتماد به نفس بسیار اثرگذار باشد و وقتی صحبت‌های مربی خود را برای من تعریف می‌کند، همان حرف‌هایی است که مربی من در زمان برایتون به من می‌گفت.  امیدوارم دلیل بازی نکردن سامان هر چه است، سریع تر رفع شود زیرا او بازیکنی فوق العاده است و باید به ترکیب برسد. 

جهانبخش گفت: مسئله دیگری که می‌خواهم بگویم، به دلیل حضور اسپانسرهایی از کشور ژاپن،کره جنوبی یا دیگر کشورها در لیگ‌های اروپایی، بازی کردن بازیکنانی از این کشورها خیلی ساده‌تر از شرایط ما است. ما باید چندین برابر نسبت به آنان تلاش کنیم تا به ترکیب اصلی برسیم. امیدوارم بچه‌ها در این مسیر موفق ظاهر شوند و لیگ‌ها را متقاعد کنند که این بازیکنان می‌تواند در لیگ‌های اروپایی درخشان ظاهر شوند.

*عملکرد تیم ملی با اسکوچیچ

وی در رابطه با بهترین فول‌بک (مدافع کناری) که مقابلش بازی کرده گفت: هفته پیش یکی از بازیکنان فاینورد همین سوال را از من و نلسون، دیگر بازیکن تیم پرسید و ما جالب اینجا بود که هر ۲ جواب دادیم، کایل واکر. نوع بازی او هم در فاز تهاجمی و هم در فاز تدافعی بسیار عالی است. همه جوره بازی کردن مقابل او سخت است و لوک شاو، فول بک منچستریونایتد نیز بازیکن سرسختی است. 

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص ارزیابی عملکرد تیم ملی با اسکوچیچ گفت: مسیر تیم ملی خیلی مثبت بود. ما در بحرین بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. ما متاسفانه بازی‌های ابتدایی را باخته بودیم و شرایط در بحرین برای ما سخت بود ولی فوق العاده خوب کار کردیم و این نسل یکی از بهترین نسل‌های فوتبالی ایران است. ما هم از نظر فنی، هم از نظر ذهنی و هم از نظر خواستن در شرایط خیلی خوبی قرار داریم. بازیکنان ما شاید سنشان سن بالایی نباشد ولی باتجربه هستند. ذهنیت ما خیلی مثبت است زیرا ما چند سالی است که در صدر آسیا قرار داریم و در ۲ دوره قبل در جام جهانی حضور داشتیم. همه این ها باعث شده بود که بچه‌ها بخواهند این مسیر را ادامه دهند و با کادر فنی جدید و نگرش جدید یک اتفاق خوب رقم بزنند. بچه‌ها خیلی خوب با کادر فنی جدید سازگار شدند و خدا را شکر اکنون در صدر جدول قرار داریم. ان شاءالله به زودی به جام جهانی صعود کنیم و در قطر حضور داشته باشیم. این جام جهانی به دلیل برگزاری در نزدیکی ایران برای هواداران خیلی مهم است. 

جهانبخش در خصوص اینکه چه تفاوتی میان بازی کردن در بال راست یا بال چپ وجود دارد، اظهار داشت:  من در تمام پست‌های خط تهاجمی بازی کردم ولی صد در صد در بال راست بهتر کار می‌کنم و راحت تر هستم. در آنجا وقتی بازی می‌کنم کنترلم به توپ بهتر است و شعاع حرکتی بهتری دارم. با  بازی کردن در سمت چپ در تیم ملی  خیلی مشکل ندارم. در این مدت با آقای اسکوچیچ هم در این خصوص صحبت کردیم ولی ترجیحم این است که در سمت راست بازی کنم.

*تاثیر کی‌روش روی فوتبال ایران

وی در خصوص مهمترین تاثیر کی‌روش روی فوتبال ایران اظهار داشت: من همیشه گفتم، تیم ملی متعلق به هیچ کسی نیست. حضور در این تیم، برای هر کسی یک افتخار است و برای همه رخ نمی‌دهد. در تمام این سال‌ها چه در تیم ملی بودم و چه نبوده‌ام حمایت کرده‌ام و همیشه هم همین خواهد بود. مربیان به تیم‌ها می‌آیند و می‌روند. آقای کی‌روش سالیان بیشتری در تیم حضور داشتند و عادت بهتری در گروه وجود داشت. 

ستاره کشورمان ادامه داد: مهمترین ویژگی در تیم کی‌روش آن نظم و اتحاد در تیم بود. هم از نظر تکنیکی و هم از نظر گروهی و آن انسجامی که در تیم بین بچه‌ها وجود داشت. او همیشه تکرار می‌کرد که سطح تیم ملی را هر سال یک درجه بهتر کنیم و در هر تورنومنتی و هر بازی ، اولویت ما پیشرفت تیم ملی باشد. من قطعا به عنوان یک ایرانی برایم جذاب بود که سرمربی تیم ملی کشورم که از یک ملیت دیگری است، آنقدر به این موضوع اهمیت بدهد. این ذهنیت در بین بچه‌ها نهادینه کرد و این تاثیرات مستقیم او روی بچه‌ها بود. از سوی دیگر تغییر نسلی که انجام شد خیلی کار ساده‌ای نبود. الان شما دارید مشاهده می‌کنید که تیم‌های ژاپن، کره جنوبی و عربستان در حال تغییر نسل هستند ولی خیلی خوب نتوانستند این کار را انجام دهند. ایشان توانستند با حواشی که همراهش بود، این تغییر نسل را در تیم ملی انجام دهند. از نکته‌های دیگر باید به ساختمان پک اشاره کردم. زمین تمرینی ماست که جزو بهترین‌ها است. ساختمان پک یکی از مهمترین چیزهاست که همه از آن دارند استفاده می‌کنند. این‌ها مسائلی بود که من حس کردم و نتایج تیم ملی هم بازگوی شرایط است. 

وی گفت: در خصوص آقای ویلموتس نمی‌خواهم صحبت کنم ولی آقای اسکوچیچ ایده‌های خودشان را دارند و یک سری بازیکن خیلی باکیفیت به تیم ملی اضافه کرده‌اند و همین مسیر را پیش می‌برند. نتایجی هم گرفتند بازگوی این شرایط است. به خاطر همین می‌گویم که بازیکنان می‌آیند و می‌روند ولی حرکت رو به جلوی تیم ملی باید ادامه پیدا کند.

*چرا جهانبخش پس از محرومیت در تیم ملی ماند؟

جهانبخش در خصوص ماندن در اردوی تیم ملی پس از محرومیت در بازی مقابل سوریه گفت: آقای اسکوچیچ دست مرا خیلی باز گذاشت. او به من گفت که اگر می‌خواهی بروی ، برو. باشگاه هم به من استراحت داده بود و من می‌توانستم به ایران بازگردم و در کنار خانواده باشم. با این حال دوست داشتم در کنار تیم بمانم و پس از صحبت‌هایی که با انصاری فرد و عزت اللهی داشتیم، در اردو ماندم.

وی در خصوص بحث کاپیتانی گفت: احسان حاج صفی از همه ما قدیمی تر است و در کنار کریم انصاری فرد خیلی تاثیر گذار هستند. آنها نسل‌های مختلفی از تیم را دیده‌اند و همیشه هم گفته‌ام کاپیتانی من یک آرزو برایم بوده و به آن خیلی افتخار می‌کنم. هر موقع زمانش برسه با نهایت توان بازی می‌کنم و در رویایم قدم برمی‌دارم. همه بازیکنان در جو رختکن تاثیرگذارند زیرا یک جام جهانی و یک جام ملت‌ها اکثرشان تجربه کرده‌اند. این نشان می‌دهد که بچه‌ها از نظر درک به یک نبوغ ذهنی رسیده‌اند. 

*پست اینستاگرامی بازیکنان تیم ملی 

جهانبخش در خصوص پست اینستاگرامی مشترک پس از بازی مقابل لبنان و اعتراض به البسه تیم ملی گفت: در این سال‌ها رویه تیم ملی بسیار مثبت بوده است.چیزهایی می‌تواند خیلی کوچک باشد ولی بسیار تاثیرگذار است. در این سال‌ها کم و بیش این مسائل خیلی تاثیرگذار بوده و یک سری قول ها داده شده که همه آنها برآورده نشده است. بچه‌ها همیشه گفته‌اند که با همه وجود برای تیم ملی بازی می‌کنند ولی یک سری روتین در تیم ملی وجود دارد که ما این مسائل را در تیم باشگاهی خود می‌بینیم. ما بازیکنانی داریم که در تیم‌های ملی متفاوت بازی می‌کنند و برای همه آنها یک سری شرایط وجود دارد که می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد.

وی تاکید کرد: من می‌دانم که فدراسیون در حال تلاش حداکثری است ولی این تصمیم گروهی بود که ما خواسته‌هایمان را بیان کنیم. این فوتبال می‌تواند تاثیر خوبی در این شرایط اقتصادی ، کرونا و دیگر مسائل روی مردم بگذارد. ما حرفمان این است که چرا توجهات به سمت تیم ملی مثبت نبوده و می‌توانسته بهتر صورت بگیرد. این تیم در حال صعود کردن به جام جهانی است و احساس می‌کنم خیلی‌ها این مسئله را خیلی کوچک، راحت و عادی می‌بینند. ما از مقامات بالاتر خواسته‌مان را مطرح کردیم و خواسته خیلی عادی است. ما اینجا با بازیکنان دیگر صحبت می‌کنیم، خواسته‌ها ما خیلی خواسته‌های عادی است. برایشان خیلی خنده دار است وقتی در خصوص لباس بی کیفیت با آنها صحبت می‌کنم.ما خواستیم این مسائل را مطرح کنیم چون جام جهانی شوخی بردار نیست.

وی خاطرنشان کرد: بحث تلاش و پیروزی و فنی وظیفه ما و وظیفه کادر فنی است ولی یک سری شرایط به عهده دیگر افراد است. امیدوارم این مسیر بهبود پیدا کند چون هر چه ما به جام جهانی نزدیک تر شویم، مشکلات بیشتر خواهد شد. امیدوارم که ما بازی‌های دوستانه خوب و تمرینات خوب داشته باشیم چون زمانی وجود ندارد. ما تا جام جهانی پس از پایان مقدماتی تنها ۲ اردوی دیگر داریم و امیدوارم بتوانیم آمادگی زیادی برای مهمترین تورنمنت دنیا پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.