وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، پیشرفت قابل توجهی در فصل ۲۲-۲۰۲۱ از خود نشان داده است.

وینیسیوس: با آرامش و کیفیت بیشتری بازی می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، وینیسیوس بدون شک ستاره این فصل رقابت‌های لالیگا بوده که جایزه بهترین بازیکن ماه میلادی گذشته را نیز از مارکا دریافت کرد.

این در حالی است که این بازیکن پیش از این در ماه سپتامبر و آگوست نیز موفق شده بود این جایزه را از آن خود کند و همین نشانگر تغییر قابل توجه شرایط این ستاره برزیلی است.

وینیسیوس در گفتگو با مارکا اظهار داشت:« من فکر می‌کنم که در بسیاری از موارد پیشرفت کرده‌ام اما بیشتر از هر چیزی به آرامش در بازی رسیده‌ام. حالا همه کارها را با آرامش و کیفیت بیشتری انجام می‌دهم. وقتی تیم خوب باشد، بازی برای من هم آسان‌تر است.»

شرایط خوب رئال مادرید که در حال حاضر صدرنشین لالیگاست، نکته‌ای کلیدی و مهم برای وینیسیوس به حساب می‌آید.

این مهاجم برزیلی ادامه داد:« دلیل عملکرد خوب ما این است که همه تلاش می‌کنند و بیشتر از همه در فاز دفاعی که این روزها واقعا فوق العاده ظاهر شدیم. این باعث شده که کار و بازی برای ما در خط حمله نیز آسان‌تر و راحت‌تر باشد.»

وینیسیوس تا به حال در این فصل موفق شده ۱۲ گل برای رئال مادرید به ثمر برساند. این بازیکن همکاری جذاب و قدرتمندی را در کنار کریم بنزما شکل داده که باعث شده این دو نفر به یکی از خطرناک‌ترین زوج‌های هجومی در بین باشگاه‌های اروپایی تبدیل شوند و امید رئال برای پیروزی مقابل پی اس جی و مثلث خطرناک این تیم شامل مسی، نیمار و امباپه را حفظ کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.