فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: در صورتی عملی شدن تهدید علیه مراکز هسته‌ای کشور، نیروهای مسلح ایران تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده ‌شده برای عبور و مبداء تجاوز را مورد حمله کوبنده قرار می‌دهند.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: مبدأ و مسیر تجاوز به مراکز هسته‌ای ایران مورد حمله کوبنده قرار می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) در جمع فرماندهان ارشد سپاه در رزمایش پیامبر اعظم17 اظهار داشت: هرگونه تهدید مراکز هسته‌ای و نظامی جمهوری اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی بدون چراغ سبز و حمایت آمریکا امکان‌پذیر نیست.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: در صورتی که تهدیداتی از این دست جنبه عملی به خود بگیرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بدون درنگ، تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده ‌شده برای عبور و مبداء تجاوز را بر اساس طرح‌های عملیاتی تمرین شده مورد حمله کوبنده قرار خواهد داد.

گفتنی است؛ رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷ در راستای افزایش سطح آمادگی های رزمی سپاه و بر اساس شبیه سازی یکی از پیشرفته ترین طرح های تهاجمی در جنگ های ترکیبی و در هم‌تنیدگی جنگ‌های سخت و نیمه سخت و نرم در حال اجرا است،

همچنین در این رزمایش برخی سامانه‌ها و سلاح هایی که تازه به نیروی ها تحویل شده متناسب با تاکتیک های رزمایش مورد استفاده قرار می گیرد و پیام این رزمایش دفاع و صیانت از امنیت ملی و برای همسایگان ما صلح و دوستی و آسایش است. اساسا منطق دفاعی ما امنیت، اقتدار و بازدارندگی فعال و هوشمند در منطقه خلیج فارس است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.