رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان بردسکن در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر بردسکن از برگزاری همایش پهلوانی زورخانه ای در این شهرستان خبرداد.

برگزاری همایش پهلوانی کشوری در بردسکن

به گزارش قدس انلاین از بردسکن، محمد دانشور  با بیان اینکه امسال این همایش در سالن ورزش زورخانه ای وباستانی شهید تقوایی در مجموعه استادیوم شهید اسماعیلی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این دوره بیش از ۲۰۰ نفر از ورزشکاران کشوری و استانی با حضور مدیرانی از کشور و استان شرکت خواهند  داشت.

وی از تمهیدات برگزاری این مراسم با همکاری دستگاههای مختلف در شهرستان وبویژه فرمانداری، شهرداری وشورای اسلامی شهر خبرداد و گفت: تاکنون ۱۰ دوره این همایش در شهرستان برگزار شده  که در هر دوره بیش از ۵۰۰ نفر از نخبگان ورزش زورخانه ای کشور با حضور روسای فدراسیون های این رشته و با شرکت پهلوان طالقانی در بزرگترین گود ورزش باستانی کشور در بردسکن در پارک ولی عصر عج برگزار شده است که بیش از ۵هزار نفر از این رویداد بزرگ ورزشی در شهرستان بازدید و حضور در کنار گود را داشته اند.

رئیس اداره ورزش وجوانان بردسکن پیگیری های هیات باستانی ومرشد کشوری این شهرستان استاد کفاش زاده را مورد توجه قرار داد واز کلیه ادارات خواست دراین رویداد ورزشی اداره ورزش وجوانان را یاری دهند و  به حضور مدیرانی از استان از جمله مدیرکل ورزش وجوانان را اشاره کرد.

دانشور اجرای برنامه را با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت منظم در زمان اجرا خبر داد و افزود: ورزش باستانی بردسکن در کشور دارای یک جایگاه برتر است ونخبگان این رشته بردسکن را بخوبی با این رشته ورزشی می شناسند.

وی ادامه داد: این همایش در ۱۰ دی ماه  جاری در استانه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی ونیز ایام دهه بصیرت ومیثاق با ولایت با نوای یا زهرا (س ویا علی (ع) در بردسکن برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.