رییس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تمامی محدوده های اطراف بولوار شاهنامه احیا شود.

محدوده های اطراف بولوار شاهنامه احیا می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مجید طهوریان عسکری رییس کمیسیون ویژه توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به موضوع ابلاغ طرح راهبردی توس خاطرنشان کرد: حدود مدنظر محدوده منفصل توس در سند راهبردی توس مشخص و نحوه پاسخگویی به مسائلی از جمله باغات، باغ ویلا ها و حوزه های محدودیت های سکونتگاهی نیز معلوم شده و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تمامی محدوده های اطراف بولوار شاهنامه احیا شود.

وی افزود: همشهریان ساکن در محدوده منفصل توس سال ها گرفتار ضوابط اضافه شدن به محدوده های شهری بودند. به دلیل نداشتن طرح راهبردی و تفصیلی، در حوزه شهرسازی و معماری نتوانستیم پاسخگویی دقیقی داشته باشیم و این امر سبب ایجاد نارضایتی در همشهریان ساکن این منطقه شده بود.

طهوریان عسکری در ادامه گفت: طرح راهبردی که مهم ترین سند زیردستی برای تنظیم طرح تفصیلی منطقه توس است، از سوی وزارت راه و شهرسازی به استان ابلاغ شد. امیدواریم طرح تفصیلی منطقه هم در کوتاه ترین زمان ممکن با کمک مشاور محترم تهیه شود تا هیچ گونه مشکل پاسخگویی نداشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.