جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش همواره آماده دفاع از کشور است و به هر تهدیدی جواب دندان‌شکن خواهد داد.

نیروی هوایی ارتش به هر تهدیدی جواب دندان‌شکن خواهد داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان، روسا و مدیران عالی گفت: مدیران و مسئولان شایسته، توانمند و متعهد، زمینه‌ساز رشد و پیشرفت سازمان و تاثیر مستقیمی در ارتقا توان زیر مجموعه دارد.
وی با بیان اینکه نیاز امروز ما علاوه بر تخصص و تعهد، مدیرانی با بینش جهادی و نگاهی ارزشی است، اظهار داشت: باید توجه داشت که مدیریت تنها یک مسئولیت نیست بلکه فراتر از هر پست و مقام است و نگاه یک مدیر باید نگاهی ارزشی، جهادی و در راستای رشد مجموعه باشد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: امروز اگر بخواهیم نگاهی به تاریخ انقلاب و روند پیروزی آن بیندازیم، نقش مدیران ارزشی، متفکر و دانشمند، کاملا در پیروزی انقلاب اسلامی مشهود است. برگزاری دوره‌های توانمندسازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی هوایی ارتش برای عمل به منویات فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) مبنی بر ایجاد نیرویی دانشمند و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به حول قوه الهی تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا این دوره‌ها ثمربخش و نهادینه شود.

امیر سرتیپ خلبان هادیان با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش در طول 43 سال اخیر در تحریم کامل کشورهای قدرت‌طلب قرار داشته است عنوان کرد: جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش غُرش‌کنان در آسمان ایران در حال صیانت از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و تا امروز ماموریت‌های محوله را به بهترین شکل به انجام رسانده‌اند که نشان از توانمندی داخلی و نیروی انسانی کارآمد و شایسته است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی هوایی ارتش در همه حال و در هر شرایطی پشتیبان ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و همواره آماده دفاع از کشور است و به هر تهدیدی جواب دندان‌شکن خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.