سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تصورم من این است که دیدار فردا چهارشنبه یکی از فنی‌ترین بازی‌های لیگ برتر باشد چرا که سپاهان با توجه به مهره‌های مناسب و کادر فنی از مدعیان قهرمانی است.

بازی فردا یکی از فنی ترین دیدارهاست/ سپاهان از مدعیان قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل‌محمدی امشب در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اظهار کرد: فردا یک دیدار مهم و حساس را در پیش داریم و هر ۲ تیم از نظر فنی در سطح بالای لیگ برتر هستند.

وی ادامه داد: پرسپولیس همیشه و از آغاز شکل گیری برای قهرمانی جنگیده‌ است و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و بازی خوبی را به نمایش گذاریم.

گل محمدی بیان کرد: خوشحالیم که دوباره به شهر خوب اراک سفر کردیم و از همه هواداران‌ به خاطر استقبال گرم در فرودگاه و مسیر هتل قدردانی می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص دیدار فردا گفت: بازی در زمین بی‌طرف به نفع تیم‌های دیگر است و پرسپولیس و سپاهان متضرر می‌شوند.

گل‌محمدی در واکنش به اقدام باشگاه سپاهان در حذف لوگوی ستاره روی لوگوی پرسپولیس در پوستر پیش از دیدار گفت: تمرکز مربیان روی مباحث فنی است و ظاهرا آقای نویدکیا هم در جریان این موضوع نبوده و لازم است مسوولان بخش رسانه‌ای پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: نسبت به رایی که برای بازی در زمین بی‌طرف داده شده بود، معترض هستم و به نظرم رای‌های عجیب و غریبی صادر شده و برای صادر کردن هر رایی باید همه جوانب را در نظر بگیرند و بازی در زمین بی‌طرف به نفع بعضی تیم های دیگر است که مدعی قهرمانی هستند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص رای کمیته استیناف و کسر امتیاز علیه گل‌گهر سیرجان گفت: اگر در این اتفاق باشگاه گل‌گهر مقصر بوده، بحثی نداریم و نمی‌توان همه تقصیرات را به گردن باشگاه گل گهر انداخت و بخشی از این اتفاق مربوط به فدراسیون و روابط بین‌الملل و بخشی دیگر از این ماجرا به خاطر مسوولیت‌پذیر نبودن فدراسیون فوتبال است.

گل محمدی افزود: رای صادر شده در حق تیم‌های دیگر غیرمنصفانه است و امتیازهایی که لحاظ شده، نباید از الان لحاظ شود و سازمان لیگ اشتباه بزرگی کرد و این رای هنوز قطعیت پیدا نکرده است.

وی در خصوص انتخاب داور دیدار فردا گفت: بحث داوری را باید بعد از قضاوت و برگزاری مسابقه مطرح کرد و ما هیچ پیش قضاوتی نسبت به انتخاب آقای کاظمی نداریم.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در مهم‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در زمین بی طرف ( اراک) به میدان می‌روند.

این دیدار فردا چهارشنبه هشتم دی ماه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.