تیم‌ ذوب آهن در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال تراکتور را شکست داد و ۳ بازی بین گل گهر با مس رفسنجان، فجر با هوادار و پیکان با پدیده مساوی شد.

شکست خانگی تراکتور و تساوی گل گهر و فجر سپاسی/ پیکان هم پیروز نشد

به گزارش قدس آنلاین، از هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر ۴ بازی به صورت همزمان و از ساعت ۱۵ آغاز شد که در پر گل‌ترین بازی گل گهر مقابل مس رفسنجان با نتیجه ۲-۲ متوقف شد و در کم گل ترین بازی فجر سپاسی و هوادار بدون گل تن به تساوی دادند.

در بازی های دیگر ذوب آهن با یک گل تراکتور را در تبریز شکست داد و دیدار تیم های پیکان و پدیده با تساوی یک - یک به پایان رسید.

گل گهر در حالی که ابتدا با ۲ گل در خانه مقابل مس رفسنجان عقب افتاد، توانست این نتیجه را جبران کرده و در نهایت با زدن ۲ گل بازی را به تساوی بکشد. در این بازی مجید علیاری هر دو گل را برای مس رفسنجان به ثمر رساند و برای گل گهر ابتدا مرتضی تبریزی و سپس فرشید باقری گلزنی کردند.

ذوب آهن در دیداری جذاب توانست با تک گلی که در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی توسط ابراهیم صالحی به ثمر رساند برابر تراکتور به پیروزی برسد. این چهارمین شکست تیم تراکتور در ۵ هفته اخیر بود تا این تیم تبریزی همچنان روی ریل ناکامی حرکت کند.

با این نتایج گل گهر ۱۴، مس رفسنجان ۱۹، تراکتور ۱۱، ذوب آن ۱۴، فجر سپاسی ۱۱، هوادار ۱۳، پیکان ۱۹ و پدیده ۳ امتیازی شدند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.