کرمانی ها امشب غم سنگین از دست دادن سردار دلها را بیش از هر زمان دیگر احساس می کنند و در گلزار شهدای شهر در حال عزاداری هستند.

قلب کرمان در گلزار شهدای شهر می تپد

به گزارش قدس آنلاین، مردم شهر کرمان در کنار زائرانی که از شهرها و کشورهای مختلف به این شهر آمده‌اند در گلزار شهدا دور هم جمع شده و در حال عزاداری هستند.

در سطح شهر کرمان نیز مراسم‌های مختلفی در حال برگزاری است و در بیت الزهرای حاج قاسم نیز عزاداران و زائران پرچم عزای حضرت فاطمه (س) را بر افراشته‌اند.

جوانان شهر نیز پرچم‌های سرخ انتقام خون شهید سلیمانی را به دست گرفته و در خیابان‌های شهر عکس‌ها و پرچم‌های مرگ برآمریکا بر افراشته شده است.

در موزه دفاع مقدس و مزار شهدای گمنام نیز مردم دور هم جمع شده و اشک ماتم می‌ریزند و هم پیمان شده‌اند که راه شهدای مقاومت را ادامه خواهند داد.

میهمانانی از ترکیه، روسیه، آرژانتین، هند، عراق، یمن، سوریه، پاکستان و افغانستان نیز در گلزار شهدا حضور دارند.

در مسیر راهپیمایی از گنبد جبلیه تا گلزار شهدا که از میان جنگل پردیسان می‌گذرد موکب‌های متعددی برپا شده و مردم شهر امشب بیدارند و در این مسیر هیئت‌های عزاداری در حال برگزاری مراسم‌های شب شهادت سردار دل‌ها هستند.

در گلزار شهدا نیز مداحی و جلسات راویان حاج قاسم در حال برگزاری است و بسته‌های فرهنگی بین زائران پخش می‌شود.

مردم شهر کرمان نیز هر کس هر آنچه که می‌تواند برای رفاه بیشتر زائران انجام می‌دهد. با توجه به بارندگی شدید در سطح شهر کرمان مردم دربهای خانه‌های خود را برای زائران باز کرده‌اند و با خودروهای شخصی زائران را جابجا می‌کنند.

بارندگی و سرمای هوا نیز نتوانسته جلوی حضور زائران در گلزار شهدا و بیت الزهرا را بگیرد.

قرار است در شب جاری مردم با حضور در گلزار شهدا در ویژه برنامه‌های لحظه شهادت شرکت کنند، امشب کرمان بیدار است و فریاد انتقام سر می‌دهد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.